Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg ikke gjort noe aktivt for å prøve å presse det ned når jeg målte altså...bare vanlig kjøring uten noe store raptuser.

Men 0.8...det tror jeg blir vanskelig på min ja...

Har du målt din ///Magnus?

Sjekket da jeg fylte idag, 1,3 siden siste fylling. Det er da blandet kjøring.

Er noen måneder siden jeg nullet den ene computer-telleren, og den står på 1,19, men om man kan stole på den vet jeg ikke.

Det er jo en grei sak å finne ut, men nå skal det jo sies at jeg ikke legger nevneverdig vekt på økonomisk kjøring. Det er vanskelig i en M3. Hender jeg bare lar den ligge på 3-4000 rpm bare for å nyte lyden, og det kontante draget den har derfra... :lol:

@Spiritus Sancti: Er ikke så veldig ofte i Larvik, sikkert derfor du ser lite til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er gammel eller noe, men jeg syntest det blir for slitsomt når bildet er så skjevt som over her. Sikkert fancy og greier, men hadde vært finere med litt rettere vinkel. Litt skjevt er ok, men her er det jo nesten opp-ned. Får jo nesten nakkeskader her jeg sitter.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er gammel eller noe, men jeg syntest det blir for slitsomt når bildet er så skjevt som over her. Sikkert fancy og greier, men hadde vært finere med litt rettere vinkel. Litt skjevt er ok, men her er det jo nesten opp-ned. Får jo nesten nakkeskader her jeg sitter.. :wink:

Veldig mange flotte bilder, men er enig med at de som er skjev er forferdelig slitsome. Er akkurat som nakken vil vri seg, men hodet vil ikke høre på... da blir det anspent, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har M'en fått på seg nye snowjoggere.

Yokohama IceGuard i 225/45-18 og 255/40-18.

Sitter merkbart _mye_ dårligere enn sommerdekk på tørr/våt asfalt, men kommer vel mer til sin rett med litt mer vinterføre.

Disse dekkene kommer ikke supert ut i dekktester, men er vanskelig å få tak i andre Q-merkede dekk i denne dimmensjonen.

Ellers er det vel sikkert noen som synes det er en synd å bruke en slik bil i vinterhalvåret, men jeg er av den oppfatning at dette er en helårsbil, som godt kan nytes også på vinteren, men at godt vedlikehold er ekstremt viktig.

Synes også det er viktig at bilen ser ålreit ut fra oktober til april, så derfor ble originale 18" valgt til vinterbruk, kontra noen 17" som jeg også hadde. Så klart blekner de i forhold til Hartge-felgene, men et OK kompromiss vinterstid.

Hartge-felgene og banedekkene, som også brukes på disse 18", er vasket og lagt til lagring i kjelleren i påvente av sol og sommer igjen. :santa:

dscn3533rzt0.jpg

dscn3537rks9.jpg

dscn3547ox0.jpg

dscn3542gs2.jpg

dscn3550os5.jpg

dscn3551eq1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...