BMW_Racing Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 er det muligt å få bilder av motor rom, Takluka(rusta) og hjulbuen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 SOLGT.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Kan vi få litt inventarbilder, close-up av rust, og gjerne noen fra motorrommet før vi reiser til Mandal ?? Hilsen Ny Eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 hmm den fikk jeg lyst på, henne i vest-agder bor du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 dirtydicky: Er han naboen din eller ?? "Bosted: Mandal" På dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 er nok ikke naboen min nei! men tror ikke det blir den lengste kjøreturen får å se på den!. tror faktisk aldri jeg har sett den bilen i mandal hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 ska se om æ kan få ordna noe... bor nesten på vigeland ... bilen står på umo hver kveld.. du som kjøpte den fra axel? isen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jepp er meg som kjøpte den av axel! mulig jeg tar en liten tur på fredag å ser på den da! har så lyst på en e30 au hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 slasker.. så du ræste rundt i byen med den kjerra.. synest det var noe merklig kjent med den:P ikke så rart da jeg har vært med noen mil i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 obs obs obs.... bilen er ikke solgt ... han som har interessert va mindre "nevenytti" så dette var ingen bil for han da han ville sette bilen på verksted for å ta rusten... kom me bud.. eventuelt bytte i noe arti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hvor mye rust er det a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 kan ta bilde av det imora å legge inn... ingen problem å fikse men æ har ikke tid pga turbo prosjekte mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Hvor mye rust er det a ? Sveise tak, gulv og ene hjulbuen bak + litt overflate her og der. VELDIG sprek bil Det var ikke lange prøveturen jeg hadde, men merket at det var mye gamp under panseret der ja. Litt svakt håndbrekk, må sikkert strammes litt. Bilen har stort potensiale for en som kan sveise. Selv kan jeg ikke sveise overhodet, og er derfor fortsatt på jakt etter E30 325. Det er i hvertfall min mening om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg