BARCELONA Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Noen som har eller kjenner til mulighet for å få justert Camberen foran på e36? evt. monteringsett som gjør dette mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Camberplater eller sånne spesielle bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARCELONA Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 vet du hvor man får tak i dette? justering oppe ved fjærbeinstoppen eller i bunn`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ground control og K-mac lager camberplater, dvs sånne som du bytter ut med topplageret, og justeringa blir da på toppen. Tror du må kjøpe det fra utlandet. Alternativet er noen bolter lengre nede, men da blir vel justering litt mer tungvindt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 http://www.millway.se er ett svenskt firma som skaffer camberplater til bl.a E36. Bra priser der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Er det noen som har prøvd disse camber/caster platene fra Millway? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Etter hva jeg har fått med meg på www.rejsa.nu , så skal det være bra kvalitet på delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Har sendt dem en mail, med div spørsmål, så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hva ble konklusjonen her Tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Nervøs for att du har kjøpt dårlige deler nå, hagenisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 JA! Brukt masse penger på noe jeg kun har litt info om fra noen svenske foruminnlegg, samt en gæærn østfolding som ikke har montert sine engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Hva ble konklusjonen her Tommy? Konklusjonen ble at jeg aldri hørte noe fra millway, så jeg bestilte Ground Control, å venter nå på nye fjærer før jeg monterer dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 ved montering av k-mac kan bilen bli noen millimeter høyere, men fungerer fint å justere. har det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Mener jeg leste at man kunne endre camberen litt ved å bytte kryssbytte dempertoppene? Hørtes litt rart ut... Noen som vet hva jeg skal fram til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hvis du bruker de som sitter på M3 og setter de motsatt vei, så skal du få en del negativ camber. Dvs venstre topplager på høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå