Gå til innhold

haman kardoon

Bee2
 Share

Anbefalte innlegg

er det LOGIC7 anlegget, eller det gammel du tenker på ?

Tipper du kan få noe bedre og billigere om du velger noe annet enn orginalt BMW tibehør.

ja det er det samma bare de akkurat sitter der de gamle er, men også samtidig de dunker.. jeg vet ikke hvilke, men har en kompis med bmw e46 og det stod sølv stripe på høytalerne på døra, og sa at det harman kardon, med innebygget bass og bla bla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det i min og om det koster mer enn et par tusen er det ikke verd pengene. Lyden er ikke såå fantastisk. faktisk ganske gjennomsnittlig.

Enig, har hatt det i en E36 og en E46, og lyden er dårlig i fohold til anlegg som er montert i f.eks Volvo og Audi. Fin og ren lyd, men dårlig med trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, har hatt det i en E36 og en E46, og lyden er dårlig i fohold til anlegg som er montert i f.eks Volvo og Audi. Fin og ren lyd, men dårlig med trykk.

Hvis man er ute etter skikkelig lyd bør man prøve en Lexus med et originalmontert Mark Levinson annlegg... det er lyd (High-End) for alle pengene... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det anlegget tror jeg er bra! :) Har du hørt det i Lexus?

Ja... i en LS... og lyden er rimelig fantastisk selvom annlegget nok passer bedre til Katie Melua og Norah Jones enn f.eks negerjoik... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...