Bee2 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Haman kardoon ell hva det heter.. u know Noen som vet om noen steder jeg kan få kjøpt haman kadoon anlegg til bilen min, og evt. noen som monterer det for en billig penge... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Haman kardoon ell hva det heter.. u know Noen som vet om noen steder jeg kan få kjøpt haman kadoon anlegg til bilen min, og evt. noen som monterer det for en billig penge... Takker for svar Harman Kardon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Harman kardon ja, regner med du tenker på original bmw-høytalerene? Er vel bare å ringe til bmw å høre hva det koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 ja riktig.. Harman kardon... Hva tror du bmw vil ha for det, de er sikker svin dyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 ja riktig.. Harman kardon... Hva tror du bmw vil ha for det, de er sikker svin dyret.. Huff, ja di er DYRE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 ja riktig.. Harman kardon... Hva tror du bmw vil ha for det, de er sikker svin dyret.. Er nokk ikke gratis Men du kan jo høre med gs-bildeler elller koed også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 er det LOGIC7 anlegget, eller det gammel du tenker på ? Tipper du kan få noe bedre og billigere om du velger noe annet enn orginalt BMW tibehør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 gratis er dem ikke, det vet jeg.. men er villig til å betale, men ikke så mye at jeg går konk.. prøvde koed men fant bare 2 stk. ikke hele settet.. kan noen sende meg link.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 er det LOGIC7 anlegget, eller det gammel du tenker på ? Tipper du kan få noe bedre og billigere om du velger noe annet enn orginalt BMW tibehør. ja det er det samma bare de akkurat sitter der de gamle er, men også samtidig de dunker.. jeg vet ikke hvilke, men har en kompis med bmw e46 og det stod sølv stripe på høytalerne på døra, og sa at det harman kardon, med innebygget bass og bla bla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg har det i min og om det koster mer enn et par tusen er det ikke verd pengene. Lyden er ikke såå fantastisk. faktisk ganske gjennomsnittlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg har det i min og om det koster mer enn et par tusen er det ikke verd pengene. Lyden er ikke såå fantastisk. faktisk ganske gjennomsnittlig. Enig, har hatt det i en E36 og en E46, og lyden er dårlig i fohold til anlegg som er montert i f.eks Volvo og Audi. Fin og ren lyd, men dårlig med trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Enig, har hatt det i en E36 og en E46, og lyden er dårlig i fohold til anlegg som er montert i f.eks Volvo og Audi. Fin og ren lyd, men dårlig med trykk. Hvis man er ute etter skikkelig lyd bør man prøve en Lexus med et originalmontert Mark Levinson annlegg... det er lyd (High-End) for alle pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja, det anlegget tror jeg er bra! Har du hørt det i Lexus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja, det anlegget tror jeg er bra! Har du hørt det i Lexus? Ja... i en LS... og lyden er rimelig fantastisk selvom annlegget nok passer bedre til Katie Melua og Norah Jones enn f.eks negerjoik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hehe.. Ja, da passer det kanskje ikke i en kebabtralle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå