oveb Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Kan hende at det er mulig å gå såpass "hardt" til verks at du finner/kjøper/laster ned koblingsskjema og finner ut hvor denne "plingen" sitter, for så å koble den fra. Spørs da om på såpass nye biler at du da får en haug med feilmeldinger. Går jo også ann og ringe rundt til div verksteder/autoriserte bmw verksteder og forklare hvorfor du ønsker dette på en måte som de forstår, så kanskje de går med på å omprogramere den. det er ikkje mulig åklippe noen ledninger da alarmen er innflette i styringa på bilen
Stephan.s Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 det er ikkje mulig åklippe noen ledninger da alarmen er innflette i styringa på bilen Var det jeg tenkte ja. Men som du selv sier så er det bare å finne "riktig" verksted, så vil anbefale trådstarter å bare ta en ringerunde
oveb Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 det er riktig.. jeg brukte 10 mnd på å få det til, da jeg viste om noen andre som hadde fått gjort det der. men dei va ikkje gla for det. er vel egentlig ikkje lov pga "sikkerhetspakken" eu pålegger bilene å ha, lr no sånn...
per28 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Nå begynner det å smake ful her. Takk for opplysninger oveb Fikk du et kostnadoverslag på jobben ?? mvh per28
oveb Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 betalte ca 1500kr for jobben.. tok det i forbindelse med sørvice på bilen. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå