Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heftig lyd ja! Shell har faktisk 20 personer som jobber med bensinen som Ferrari bruker i sine F1-biler.. De har mange forskjellige typer bensin for hver bane i F1-sirkuset. Bensin er ikke bare bensin..

Skrevet

Lurer på når F1 begynner å bruke feks E85 jeg. Hadde jo bare manglet, snart blir vel F1 en "Miljø-venlig" sport det å.. Får man ikke mer hk av å bruke E85? hva må egentlig gjøres med motoren for å få det til å funke?

Skrevet
hm :P

tro om man merker noe forskjell med V-power.

Noen som har prøvd?

Svært liten forskjell på V-power, 98 oct og 95 oct på heller normale biler.

Har ikke testet dette ekstensivt, men jeg syns forskjellen er litt større på M-bilene. Testet forskjellen på en E46 M3 SMG ( fra 95 oct til V-power)

men bør legges til at det fremdeles ikke var noen radiak endring.

Skrevet
hm :P

tro om man merker noe forskjell med V-power.

Noen som har prøvd?

Svært liten forskjell på V-power, 98 oct og 95 oct på heller normale biler.

Har ikke testet dette ekstensivt, men jeg syns forskjellen er litt større på M-bilene. Testet forskjellen på en E46 M3 SMG ( fra 95 oct til V-power)

men bør legges til at det fremdeles ikke var noen radiak endring.

naa er jeg litt spent.. du sa du provde en e46 m3 med v-power og med 95.. hva merket du var forskjellen?

og et lite spm til de andre.. vil ikke en m3 gaa bedre med 98?

Skrevet
hm :P

tro om man merker noe forskjell med V-power.

Noen som har prøvd?

Svært liten forskjell på V-power, 98 oct og 95 oct på heller normale biler.

Har ikke testet dette ekstensivt, men jeg syns forskjellen er litt større på M-bilene. Testet forskjellen på en E46 M3 SMG ( fra 95 oct til V-power)

men bør legges til at det fremdeles ikke var noen radiak endring.

naa er jeg litt spent.. du sa du provde en e46 m3 med v-power og med 95.. hva merket du var forskjellen?

og et lite spm til de andre.. vil ikke en m3 gaa bedre med 98?

slik jeg forstod det var Shell V-power 99 octan ?

Skrevet
hm :P

tro om man merker noe forskjell med V-power.

Noen som har prøvd?

Svært liten forskjell på V-power, 98 oct og 95 oct på heller normale biler.

Har ikke testet dette ekstensivt, men jeg syns forskjellen er litt større på M-bilene. Testet forskjellen på en E46 M3 SMG ( fra 95 oct til V-power)

men bør legges til at det fremdeles ikke var noen radiak endring.

naa er jeg litt spent.. du sa du provde en e46 m3 med v-power og med 95.. hva merket du var forskjellen?

og et lite spm til de andre.. vil ikke en m3 gaa bedre med 98?

slik jeg forstod det var Shell V-power 99 octan ?

uansett hva det enn er, hva merket du som forskjell??

Skrevet
En turbo bil som er tatt ut en del av vil vel kanskje merke litt forskjell.En bekjent mente det fungerte merkbart på sin volvo 850 t5r.

en ting jeg kan si med sikkerthet er at gamle instruktoren min sin dodge viper funker MYE bedre med racing fuel. han fyller 100.. men vi har ikke 98 eller 97 eller 95 her da.. 93 er maks paa vanlig bensin stationer og 100 paa noen.. og viperen gikk MYE bedre... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...