nikolasvanhelsing Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Hei, prøvde å søke litt på forumet her men fant ingen konkrete svar, så eg lager en ny tråd... Noen som har erfaring med ettermontering av xenon lys fra Dybvik-trading.no , tenkte da på xenon 6000k full pakke.... Er dette verdt pengene? Og ser det bra ut? Eller blir det som de billige xenon lookalike pærene fra biltema? Er montering enkel og problemfri? Tenkte eg skulle sette de på en 1999 e46, bilen som står mer enn den går....men det er en heelt annen historie i en annen tråd her inne på forumet... Takker for svar....
haugejan Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Har eit sett med orginale lykter vist det kan være aktuelt
Kjennern Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Sørg for å kjøpe med korrekt sokkel så er de pærene helt konge de. Hadde et sett fra Dybvik-trading på 323en, funka fint. Men husk motstand, ellers får du feil på pære på check kontroll. Dybvik trading selger disse
AC Schnitzer Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Gunnar selger vel også xenon i sin webshop her inne.
nikolasvanhelsing Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Hei haugejan...hvilken pris ser du for deg? Er dette komplett plug and play eller kreves det noen modifiseringer...?
haugejan Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hallo. Hadde tenkt meg ca 3500 for lyktene. Det er for så vidt plug and play, men bilen må på verksted å bli koda for Xenon lykter. For att det skal være lolig, må du også muntere automatisk nivåregulering, men dette er likt sjølv om du bruker uorginale sett.
kilronan Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Xenon i halogenreflektorer er i hvert fall ikke tøft. Bare utrolig irriterende for alle andre enn en selv.
motardkalle Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Hvor stor motstand må det være? Trenger jeg det på begge sider? Det er kun feil melding på høyre side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå