Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

har endelig fått kjøpt meg ett nytt innsug fra M50 2,5 liter, dette skal bli montert på min M52 2,8 liter

men...

vet at det er flere her inne på forumet som har montert dette, innsuget må bygges noe om. har fått tips om dette ombyggings settet: http://www.namotorwerks.com/products/de ... I=221/PA=0 koster ca 4500,- inn til norge

Synes dette er dyrt for noen pakninger og alu braketter, noen som har noe andre forslag til ombygging?

Skrevet

Mulig jeg tar veldig feil nå. Men jeg trodde den prisen der var med alt komplett, innkludert innsug...?

Stemmer det så er jo ikke prisen så ille.

Skrevet
Dette er med manifolden.

ja, er jeg som har lest feil... kan jo velge om man vil ha innsuget med eller ikke :oops:

3300,- pluss mva levert norge.. er billige hester da

Skrevet

2.5litern og 2.8 litern ser lik ut innsugsmessig, så det passer med mindre du har av siste utgavene med dobbel vanos :) dvs M52TU motoren slik som E46 har.

Jeg har nå 330 innsug på veg fra Statene som skal på min E46 328 CI. blir gøy.

Skrevet
2.5litern og 2.8 litern ser lik ut innsugsmessig, så det passer med mindre du har av siste utgavene med dobbel vanos :) dvs M52TU motoren slik som E46 har.

Jeg har nå 330 innsug på veg fra Statene som skal på min E46 328 CI. blir gøy.

Greit å vite. Har enkelvanos :)

Har du peil på om det vil gi noe mer effekt på en 523?

Isåfall så må jeg nesten vurdere å handle :D

Hvor mye ekstra vil 330 innsug gi på 528 motoren?

Skrevet

E39 528 har igrunn Enkel vanos i de fleste tilfeller. så M54 innsug passer ikke. men 330 innsuget er vell igrunn enda større en gamle M50B25 innsuget. Men vet ikke hva det skal gi. er spent på resultatet på 328n min :) Ess tuning lager overgangen jeg trenger til gass spjeldet.

Ja Ess sa det har effekt på 2.5 litern også. blir mer lik gode gamle 325\525. mer turtalls maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...