L.. Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg fikk byttet bak og for lyktene i dag og de ble dritt tøffe. MEN, det er noe som ikke stemmer helt der bak. Finn en feil. Brukte bare den orginale tilkoblingen som var til de gamle lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Hehe... Ser jo bra ut det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Du har selvfølgelig sjekket alle lyspærene? For meg så ser det ut som to av pærene er kaputt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Skal ta en titt i kveld når jeg får litt mer tid. Det var liksom så merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Pærer som har gått, eller så er det jo ikke akkurat uvanlig at ettermarkedslykter ikke er riktig koblet opp... Sjekk også at bremselyset virker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Det samme skjedde meg når jeg handlet Fk baklykter på GS! De måtte jeg koble om på! Må sikkert det du og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Okay pærene er helt okay. Men det ser ut som om du -Anders- har rett. Jeg kjøpte mine fra Styling Tech. Rart at de ikke tester de før de selger noe så viktig. Er det noen som har et koblingskjema liggende? Jeg kan prøve å basere meg på de gamle lyktene imens, men er greit med et papir å gå etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Det går ikke an å bare putte pæreholderen der i midten da? Sikkert dumt spørmål, (Regner med du har prøvd dette) men måtte bare høre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Det går ikke an å bare putte pæreholderen der i midten da?Sikkert dumt spørmål, (Regner med du har prøvd dette) men måtte bare høre.... Nei det går ikke. For det første så er de ute på siden bremselys. De lyser bare sterkere når jeg bremser. Og ja bremse lysene funker. Men det ser slikt ut når bremsene ikke trykkes inn. For det andre tror jeg ikke de passer sammen med hull ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg har samme lyktene.. Du må klippe ledningene og fikse og trikse litt! Kompis av meg som fikset det.. Han har også samme lyktene og måtte trikse litt med de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå