maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 driver å handler på nett nå og kom over sånn innsatsfilter. blir det noe forskjell på lyd? har liten tro på effekt dette gjelder en 318i, m40. eller er det kun kon som duger? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Ingen forskjell på verken lyd eller effekt. Konfilterene lager endel leven derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 ok, flott med kjapt svar:))) edit: viss noen har andre meninger så har jeg ikke trykt bestille ennå, må bare se gjennom hele nettbutikken til schmiedmann først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 har på min 325, min er det grommere lyd i enn vanlig. men er nok ikke felteret trur jeg:p men skal være bedre kvalitet enn orginalt. vet ikke om jeg hadde giddi å brukt penger på det men:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 hehe, nei.. så tror det bil konfilter. er KN et must eller er andre filter like bra? ellers noen ærfaring med konfilter på 318? bimmert.. stilig nick;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Tja... jeg hadde greenfilter(panel) på min M40, riktignok med effektanlegg i tillegg. Da hørte jeg litt forskjell fra orginalfilteret. Skal du bare bytte panelfilter er det vel mest ditt eget ego som merker forskjellen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 okok:P blir vel kon da. KN til 1000-lappen eller et universalt filter til 400kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 okok:P blir vel kon da.KN til 1000-lappen eller et universalt filter til 400kr? K&N Husk å kjøpe med K&N rensekitt. Største fordelen med K&N filtrene er nok at man kun trenger 1 filter, som man igjen renser og oljer opp igjen. Men er nok ikke det eneste på markedet som kan renses. Men jeg på min side, legger gjerne noe ekstra cash i kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Green filter å kan renses, sikkert flere også, men har vel vært mye diskusjon om hvorvidt det er lurt å sette på konluftfilter, noen mener de har en tendens til kan være skadelige for lmm. Søk litt her inne så finner du masse lesestoff tenker jeg:) men det er lurt å montere power blanket så du ikke får så mye varm luft til filteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 fant en ganske så lik post jeg ikke fant isted:S http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... er&start=0 menmen, viss det er stor sjangs for at lmm går til pises så tror jeg at jeg står over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 MEEEEN, fristelsen ble for stor! kan noen fortelle meg hvilket som passer min bil? trenger jeg noe mer enn det som følger med der? http://www.mamut.com/controls/shop/shop ... old&gid=23 om noen finner K&N billigere så legg inn link:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg har et KD konfilter på min bil, og min bror har K&N innsatsfilter, lik motor! er iallefall mye mer lyd i min bil..Men han slipper all varmluften som jeg sliter med.. Merker litt forskjell når bilen er skikkelig varm.(skal montere filter nede i M-fangeren når den kommer på.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 MEEEEN, fristelsen ble for stor!kan noen fortelle meg hvilket som passer min bil? trenger jeg noe mer enn det som følger med der? http://www.mamut.com/controls/shop/shop ... old&gid=23 om noen finner K&N/annet bra merke billigere så legg inn link:) Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Ville bare ringt Kollevold, de vet sikkert hva som passer, Eller baree få tak i en passende overgang fra lmm, så trenger du bare et filter som har lik diameter som overgangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå