smez Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 hei har noen teite spm.. hvordan olje skal jeg bruke på m3n min.. damener jeg wiskositet for jeg bruker kun valvoline.. og hvor mye går på med olje filter bytte.. er greit å vit hvor mye jeg skal handle in og hva.. står sikkert her et sted men orker ikke å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 7 liter olje trenger du til bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Mineralsk 20-w50. Bytt olje her 5000km. Ikke vits med annen olje på S50 motoren. Den trenger ikke fullsyntetisk. Er ca 7 liter som skal på. Jeg kjører Penzoil 20-w50 på min S50b30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Eller ring BMW Norge og spør, sikkert litt avhengig av om du bruker den på vinteren osv. 20w50 er vel ikke den ideelle olja å bedrive utallige kaldstarter med på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 det er nå kjøpt inn 7 liter valvoline 10/60 racing hel syntetisk.. så dette litt for sent.. funker ei stund bytter olje sånn ca hver 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå