Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Noen som kan hjelpe meg her?

Er på søk etter en 320d touring facelift med sportspakken nede i Tyskland.

Ser der er noen som er "edition sport" og noen som har "m-sport paket".

Er det noen forskjell her??

Er der nettsider eller noen her som kan guide meg gjennom dei ulike variantane?

mvh

andy

Skrevet

M sport pakke skal ha M frontfanger,m sideskjørt, m bakfanger, m innstignigslister, m ratt og sportstoler i alcantara eller skinn.

Vet at det kom en edition 33 i 2005. Denne har M pakken + noe ekstra innvendig og at det står Edition 33 på innstigningslistene.

Skrevet

Det er jo vanlig at fabrikantene kommer med godt utstyrte modeller på slutten av en generasjon, og i 2005 kom det 3 forskjellige "edition" utgaver av E46 Touring - Exclusive, Lifestyle og Sport.

Edition Sport hadde følgende utstyr utover standard;

Interieurleisten alu cube silber (770)

Nierenstäbe in Chrom (770)

Sportpaket M II (338)

Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer (494).

Ordinærpris for M II var 3 950 €, mens tillegget for Edition Sport var 1 700 €, så da var jo valget enkelt :D

enne info'en har jeg hentet herfa: http://www.bestklick.de/picture/bmw/200503-e46-touring-price.pdf

Skrevet

Hva er Nierenstäbe? Alu cube listene er vel ganske standard på M-tech biler før 2005 også, såvidt jeg kan se fra annonser. Er i min, men mulig det er en del av individual line?

Om ikke Nierenstäbe er noe spesielt var det da mye ekstra for interiørlister og setevarme?

Skrevet
Hva er Nierenstäbe?

Det er jo "Nyre-staver" - altså blanke riller i grillen 8)

Om ikke Nierenstäbe er noe spesielt var det da mye ekstra for interiørlister og setevarme?

Mye? M-pakke og nierenstaber for under halve prisen av kun M-pakken er jo billig :D

EDIT: og i følge prislista jeg linket til, så er det "Black cube" standard på M-pakke II.

Skrevet

Mye? M-pakke og nierenstaber for under halve prisen av kun M-pakken er jo billig :D

Slik nå, forstod at 1700 Euro var hva det kostet i tillegg til vanlig M-pakke. Nei, da var ikke valget vanskelig nei;)

(Min bil fra 2004 har alt dette, men da går jeg utifra at dette var noe kjøper valgte å betale ekstra for. Derfor ble også jeg litt forvirret over forskjellen. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...