Dirty Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 er på jakt etter noe billig leketøy hyl ut om du har noe du vil kvitte deg med! hilsen kim andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Har en 660 kubikk Yamha ATV du kan få kjøpt og prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 HEH morro å kjøre den! nei like greit at du har den får er jo bare 1 min med bil opp til deg så kan jeg kjøre Hehhee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Bra leketøy. Går ikke så veldig bra men den går da framover. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42518 Et lite tips: ALDRI kjøp pocketbike!! Hadde en selv, og de svir! du ser ikke humpene, du kjenner dem hvis du skjønner hva jeg mener. Angrer ikke på at jeg solgte min etter jeg møtte onkel blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 Kan ikke ha moped pocetbike er gøy det har hatt 1 før hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hadde 3 pocketbiker jeg, bare 1 igjen nå.. Drit gøy å kjøre:D Men kikk på qxl.no der er det mange billige leketøy til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 er bare 2-3 stk på qxl :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå