in2you Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Bavaria (forus) fikk inn en ny ladning bilar på lørdag, deriblant MANGE e92 coupe og e93 cabriolet, ny x5, ny 1 serie, facelift cayenne ++ var innom der idag, fikk ta noen få bilder før me gikk.. den svarte e93 325ia var bare griselekker!! den er mye finere i virkeligheten enn på disse bildene, så eg anbefaler folk å ta seg en tur innom der snart! viss dere vil få med dere noen fine bimmere såh.. 325'en hadde 19'' csl felger (ekstrautstyr med m-pakka) som den kledde dritbra her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Den svart AC schnitzer er griselekker Vil ha flere bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 Den svart AC schnitzer er griselekker Vil ha flere bilder av den er helt enig med deg der! denne og 2 andre hadde dei stående, den ene var en 325ix sølv farga... alle var griseråe! har desverre ikkje fleire bilder da pappsen hadde det travelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Hvorfor er den cab`n så sinnsykt høy? Offroad cab eller er det tatt høyde for fartshumper i 90 sona? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 den sedanen der syns jeg ser ut som en styla Primera Cabn var rå ..bare 60-70mm for høy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 ja, her var det jaggu mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 er det noen som forresten vet hva disse csl felgene ligger på i pris på ekstrautstyrlista?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Er forresten sikker på at jeg så en M6 der inne da jeg var der før helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hvor ble det av den nydelige blå E-46 M3en som sto der i forrige uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Ja E93 har samme problemet som E36 hadde i sin tid, altfor høy foran. Trenger en solid senk denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 den sedanen der syns jeg ser ut som en styla Primera Støtter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Den svarte AC schnitzer'en der er DØNN lik den jeg kjørte på kjøreskolen!! Å gud for en herlig bil å kjøre...Bortsett fra at du måtte vente et par uker før det skjedde noe da du trykket på gassen.. Logisk nok en 316i siden det var en kjøreskole bil :( Det tror jeg kjørelærer var like lei sei for som jeg var Vi hadde et par gode timer i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hvor ble det av den nydelige blå E-46 M3en som sto der i forrige uke? den stod på baksida der alle solgte biler står.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 tror jeg så den e46 M3'en her om dagen utenfor BI ved storhaug... Fytti grisen for en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Helt råått AC schnitzer blir sykt bra på e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå