Balticthor Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har en -89 Crx 1.6 16 som er under oppussing til strøken stand... Her er det kule for ev kjøper: Du bestemmer lakk,her kan du velge det du vil.. fra helt org sølv til råtne spesiallakker! og da snakker vi spesial!! Mot et lite! tillegg..vi snakker 40000 kr lakkjobb..mot 4-5 tusen extra 90725146 Her er ett eksempel på spesiallakk: Eller mer vanlige: Eller skjørtesett som du selv velger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Litt mer info om selve bilen, utstyr, km-stand, og ca pris for ferdig bil, hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Fytti helvete som de bilene der går.Kamerat av meg har ett par CRX'er, de går jo faenme svinfort til å være 1.6 Kan du forklare eksakt grunn til det?¨Må jo være noe.. Digger de bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Fytti helvete som de bilene der går.Kamerat av meg har ett par CRX'er, de går jo faenme svinfort til å være 1.6Kan du forklare eksakt grunn til det?¨Må jo være noe.. Digger de bilene Grunnen er at de er KNØTTSMÅ og veier ikke mere enn 800kg om de veier så mye engang.. Og skal du ha noen i baksetet, så glem det, 10cm beinplass og baksetene er nesten bare to plater med tynt lag skumgummi og en skinnfille på.. En kompis av meg har en nylakkert crx i sølv, strøken, liker den ikke, blir for smått, bare leketøy spør du meg. men fungerer vel for de som vil ha gocart på 800kg og ca 130hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balticthor Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Litt mer info: 215000km. El takluke,cd.. Dette er virkelig morrobiler som også kan spare deg lappen for du virkelig føler farta,du sitter jo utrolig lavt i denne gokarten.. Pris ferdi eu godkj. ca.45000 litt avhengig av lakk valg..de mest spesielle må jo lakkes fem ganger med mellomsliping på klarlakk strøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 De er helt råå de bilen Det er helt klart, dette er et leketøy ikke en familie bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Grunnen er at de er KNØTTSMÅ og veier ikke mere enn 800kg om de veier så mye engang.. Og skal du ha noen i baksetet, så glem det, 10cm beinplass og baksetene er nesten bare to plater med tynt lag skumgummi og en skinnfille på.. En kompis av meg har en nylakkert crx i sølv, strøken, liker den ikke, blir for smått, bare leketøy spør du meg. men fungerer vel for de som vil ha gocart på 800kg og ca 130hk.. Mener de skal være mer rundt 950 kg tung. Hvis jeg ikke tar helt feil så er enkelte av dem oppe i rundt 1050kg også. Mulig det er V-tec'en som er over 1000kg, og 1.6 16V'n som ligger rundt 950kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 som Ågedal//M sier så har vi en kompis med en slik bil! og helvette å de flytter på seg! men beinplass bak hø? henne da henne det har vi ikke sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvinds Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Grunnen er at de er KNØTTSMÅ og veier ikke mere enn 800kg om de veier så mye engang.. Og skal du ha noen i baksetet, så glem det, 10cm beinplass og baksetene er nesten bare to plater med tynt lag skumgummi og en skinnfille på.. En kompis av meg har en nylakkert crx i sølv, strøken, liker den ikke, blir for smått, bare leketøy spør du meg. men fungerer vel for de som vil ha gocart på 800kg og ca 130hk.. Mener de skal være mer rundt 950 kg tung. Hvis jeg ikke tar helt feil så er enkelte av dem oppe i rundt 1050kg også. Mulig det er V-tec'en som er over 1000kg, og 1.6 16V'n som ligger rundt 950kg. Crx 1.6 16v veier 900 kg og har 130hk Vtec'en er 1025 kg og har 150 hk! Råe biler er det vertfall:) Vtec'en er vel litt raskere enn 325i e30 0-100 og drar nok litt ifra i svingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 som Ågedal//M sier så har vi en kompis med en slik bil! og helvette å de flytter på seg!men beinplass bak hø? henne da henne det har vi ikke sett! Med snakk om benplass bak, så er ikke E36 akkurat noe trakte etter heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 som Ågedal//M sier så har vi en kompis med en slik bil! og helvette å de flytter på seg!men beinplass bak hø? henne da henne det har vi ikke sett! Med snakk om benplass bak, så er ikke E36 akkurat noe trakte etter heller.. Hehe, mulig det. Men benplassen bak i en E36 er på størrelse med Nidarosdomen likevel, i forhold til en CRX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Råe biler, bare synd de trekker på feil hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balticthor Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Mye prat her ja Ingen som er interessert i en unik bil "sydd"etter din mal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Mye prat her ja Ingen som er interessert i en unik bil "sydd"etter din mal? Tøffe biler! Men det er jo tross alt et BMW forum dette da.. Å kjøpe en Honda her inne er vel nærmest som å banne i kirka.. Prøv med en annonse på Finn eller AutoDB er mitt tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå