Dr_S Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 geira da, det blir jo felleskjøring inn iår og! Oppmøte Kopstad kl 09 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Søndagen er grei nok, men får se på lørdagen.. den jeg tenkte på.. dessuten må jeg gjøre unna ting selv på egen bilen den dagen. HMM, time will show, kan jo ta en svipptur, så dra tilbake og gjøre istand kjerra. Liker å stå i ro og fred når jeg vasker og polerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 300kr sier du thomas. for hva da? mulig jeg tar det utvendige der borte, siden det har regnet og vært sol om hverandre idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Du får nesten spørre Ole M. Er han som har snakka med Eric der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Gunnar: Får du mulighet til å komme på Kepler da? Ta med noen klistremerker o.l hvis du kommer da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Skal du innover søndag steffan? Magnus kommer desverre ikke denne helga. 18mai er vel neste da, for de som ville se bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Jeg er LITT i tvil når det gjelder søndag, men i "timeplanen" så skal jeg til Tryvann. Men hvis det regner og er 5 grader, så gidder jeg ikke å dra . Kjipt at Magnus ikke kan kommer. Har kun sett den på avstand, skulle gjerne tatt den i nærmere øyesyn. Ser veldig frem til å se din grom BMW(med de feteste felgene i Vestfold) i RL . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Tviler på at kommer til å regne her. Hvertfall over lengre tid. Vet ikke i Oslo men, satser på et kort skur isåfall. Du må jo være med! Min blir ikke mye å se på, pga tidvis dårlig vær igår fikk jeg ikke gjort noe som helst utvendig. Men fikk til gjengjeld tatt alt innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Sleng ut noen bilder a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Pussetreff CCN Vestfold på Kepler bilpleie 21.04.07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Mobil bilder? Bra kamera.. mine ble dritt. Hardbarka gjengen som var igjen til slutt ja hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Forøvrig en utrolig bra dag. Kongevær, kjempebra oppmøte og VANNVITTIG god service og veiledning . Jeg fikk også oppleve Meguiar's produkter for første gang. Og herregud for noen gode produkter de har!. F.eks lakkrens og polering med maskin er 1000 ganger enklere å jobbe med enn Autoglym, resultatet er også MYE bedre . Men selv om det var lettere å jobbe med, så var jeg ikke hjemme før kl 18. Det kan jo ha en liten sammenheng med at kjeften min gikk mer enn polerings maskinene . Veldig hyggelig å treffe folk i RL . De bildene over her viser kun de som var med helt til slutt(kl10- 18 ): -fra venstre; Dr_S, E- Evjen, Steffan C & gEIRA. Andre bimmers medlemmer som jeg vet var innom; Gunnar, Jondepon, 2mMY, Espen3k. Var flere som var med, men vet/ tror ikke de er bimmers medlemmer . Må også få skryte av bilen til gEIRA. Perfekt, grisefeit, og helt slik som en E39 skal se ut(mangler bare Eisenmann), samt motormessig . Han fikk også klar beskjed om å ta kontakt ved evt. salg . Takk for en flott, deilig og hyggelig dag. Håper været blir bra imorgen også. Men ser nok derverre ikke noen bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Mobil bilder?Bra kamera.. mine ble dritt. Jepp, N95 Så fikk jeg reklamert og skrytet litt her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 og golfen ble borte? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå