jensemann23 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Har sporet opp et panser i Brokatrød metallic fra ZephyR her på forumet. Problemet er at det er i Tromsø, jeg bor i trondheim. Hvordan frakter man det? Hva er billigst? Pris?? Kan jeg stole på at ikke det blir bulkete og stygt under transporten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Om panseret er godt pakket inn skal det nok ikke bli bulkete. Jeg vlle ha brukt (bruker) cargo partner eller TNT.. De mest effektive, hvertfall her i Oslo og rimelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 hva tror dere det koster sånn ca i frakt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 4 stk. 18" med dekk koster hos de fleste i underkant av 500kr. En støtfanger ligger på omtrent 900kr pga. stort volum - dog. Danmark til Norge. De beste er å ringe de selv, men antar at det kommer på noe over 5-600kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå