Gå til innhold

Hva slags samfunn lever vi i?

Hansh
 Share

Anbefalte innlegg

Ute til lunsj nå så jeg at jeg for andre gang har blitt frastjålet ventilhetter! Skjedde sist for 2 år siden da 3 ble stjålet og en satt igjen på taket. Denne gang var det bare en da, så da kan jeg sette på igjen den som ble satt på taket sist. :)

Står det så dårlig til med økonomien til folk eller er det bare misunnelse som driver folk til å stjele mine flotte alu ventilhetter til kr. 20,- fra Biltema?

Noen andre der ute med like latterlige opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på at den kan ha falt av, men de andre satt såpass godt fast at det virker rart...

Er Carinaen det gjelder, og den står parkert et sted det går mye barn forbi ettersom BMW'en får stasplassen i garasjen. Ikke umulig at noen samlere har vært på løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd dette tre ganger. Bilen Stod da parkert i Oslo sentrum. Skikkelig irriterende da det har vært BBS hetter som jeg må bestille.

Kan nok stemme at det er en trend blandt skoleunger, dette. Tredje gangen det skjedde tok jeg nemlig et par 10-12 åringer på fersken da de drev å skrudde av hettene. Jeg fikk fatt i den ene av dem og fikk filleristet han skikkelig, men det var han som kom seg unna som hadde hettene i lomma. Snørrunger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...