BMWE34 Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Byr 1000kr For en M5, er du gal?! Sorry, klarte ikka la være. *Skammer seg* Er jo klar over at dette er en horibel sum og betale. Men jeg har virkelig lyst på denne! Håper bare banken kan hjelpe med finansering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 fælt til pirking det var da, jeg er selv honda fan, kjører civic, har null peil på bmw, og viderefører bare infon som stefaren min har gitt meg, flame on. jeg har gitt ut bilder, dere får selv se på den, jeg skal prøve å finne noen papirer, og ta et bilde av motor, så får dere se om det er noe å bruke no småpenger på, den må jo hentes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Kan komme og hente den for 1000kr som sagt! Trenger ikke flere bilder eller papirer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 da kan han like gjerne kjøre den på hoggern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Blir jo noen kroner for å frakte denne til huggern. Sparer seg for leie av henger o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 bare å skru på et hjul å taue den til hoggern:) men det er han som bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 bare å skru på et hjul å taue den til hoggern:) men det er han som bestemmer Ikke lov å taue ureg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 hvorfor ikke? har taua ureg bil i mange år vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 hvorfor ikke? har taua ureg bil i mange år vi. Jada, det har dere sikkert. Jeg har også gjort veldig mye rart i veldig mange år men det blir ikke mer lovlig av den grunn. Men nå lar vi salgstråden få gå sin gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 må ha prøveskilt for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 registrere en bil for å få den på fyllinga? javel. salgstråden går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 begynner å bli stor denne tråden, skal idag ta fler bilder, og se om han har noen papirer liggende, skal ta bilde av motor, og inventar. for de som vil bruke den som delebil eller lignende. som sagt han vil ha det bort:P pris tror jeg ikke han er så grønnjævli nøye på. 1000kr er notert:P men må skaffe litt mer info først, se om noen vil by mer, om det er noe interessant jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 oppdatert nå, med nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Øker budet til 2000kr, men da må jeg få hentet den raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faber Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 hm, 2000 er det bra for bilen ? motor og interiør er jo helt:O noen andre som synes det er fair? for jeg hakke peil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg