badsha Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 hei jeg har til tider sett at det begynner å bli slitt på innersiden av dekken på min E36 17" problemet er fremdeles etter at jeg tok en forstillingskontroll som ble gjennomført 90% fordi han sa man alldrig kunne få d 100%, han spisset litt bak og justerte kammerne bak, men forann sa han det ikke er mulig å justere kammerne forann bare spissing, men fremdeles ser d ut som det sliter hva er galt????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 tyder jo på at det er skeivt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 er nok noen foringer som er dorlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 sikker på at spissing er rett? hvor mye er spissinga på? toe in eller toe out? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 eller så er det dårlige veier... kjører du mye på ekstremt slitte veier ( som f.eks ring 3 i oslo) kan man lett få mystisk slitasje på dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja jeg kjører på ring 3 ofte da jeg går på skole like ved nydalen.... her er sluttmålingen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Er bilen senket mye .Det er mye røde tall ,disse er jo utenfor fabriksdata. Det er alt for mye spissing i følge målesjema.Er du sikker på at foringene i framkant av svingarmene er i orden?.Skulle være mulig å få innenfor hvis den ikke er senket for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Litt OT: Jeg har selv tatt 4hjulskontroll på min bil hos et verksted, og skal det da ikke være noen røde tall på dette skjemaet? Bærekulene foran ble byttet, fordi dem sa dette trengtes for at en kontroll skulle være logisk å ta (ellers er man jo nesten tilbake til 0).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg trodde det var bak det sleit dekk ! Sjemaet har jo fult av rød skrift på bakstilling både før og etter justering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 bilen er ikke senket og foringene ser gode ut sa er bare han værkstedsfyren bare ikke god til å justere eller= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Har selv justert mange E36 og E46 ikke noe problem på en orginal bil å få det til å bli 100%.Med den dekk dim bør justeringa ligge mot max av hva fabrikk sier i spissing .Han på verkstedet har gjort det foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 bmw skal visst være ganske sære på det med 4-hjulskontroll fikk eg høre på naf når eg skulle ta... de anbefalte meg og gjøre det hos bmw sånn at det ble gjort 100%. men der var jo prisen på hele 2400 inkuldert justering mot 900 hos naf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Da kan jeg fortelle at justering av bakstilling på en golf , passat og skoda octavia justeres på samme måte som E36 E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Da kan jeg fortelle at justering av bakstilling på en golf , passat og skoda octavia justeres på samme måte som E36 E46. hei bonden du vet vel ikke hva justeringa bor vare forann og bak pa kammer og spissing bmw 98 mod E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Foringer kan være slakk, og camber kan være feil justert. Skal i allefall gå å justere cambern fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå