Gå til innhold

slitasje på innersiden av dekkene hva er galt?? biolder s1-2

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

hei jeg har til tider sett at det begynner å bli slitt på innersiden av dekken på min E36 17" problemet er fremdeles etter at jeg tok en forstillingskontroll som ble gjennomført 90% fordi han sa man alldrig kunne få d 100%, han spisset litt bak og justerte kammerne bak, men forann sa han det ikke er mulig å justere kammerne forann bare spissing, men fremdeles ser d ut som det sliter hva er galt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen senket mye .Det er mye røde tall ,disse er jo utenfor fabriksdata.

Det er alt for mye spissing i følge målesjema.Er du sikker på at foringene i framkant av svingarmene er i orden?.Skulle være mulig å få innenfor hvis den ikke er senket for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT:

Jeg har selv tatt 4hjulskontroll på min bil hos et verksted, og skal det da ikke være noen røde tall på dette skjemaet? Bærekulene foran ble byttet, fordi dem sa dette trengtes for at en kontroll skulle være logisk å ta (ellers er man jo nesten tilbake til 0)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw skal visst være ganske sære på det med 4-hjulskontroll fikk eg høre på naf når eg skulle ta... de anbefalte meg og gjøre det hos bmw sånn at det ble gjort 100%. men der var jo prisen på hele 2400 inkuldert justering mot 900 hos naf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg fortelle at justering av bakstilling på en golf , passat og skoda octavia justeres på samme måte som E36 E46.
hei bonden du vet vel ikke hva justeringa bor vare forann og bak pa kammer og spissing bmw 98 mod E36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...