Robin_Isak Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Du får kjøpt camberskiver som gjør at du får justert det foran. Topic; hvor brede dekk har du? Hvis du tenker deg vinkelen et bredere dekk får mot underlaget pga negativ camber (noe bilen skal ha) vil du skjønne at kotaktflaten blir noe annerledes enn med et standard dekk. Vinkelen er den samme selvfølgelig, men du får en større kontaktflate. Dette er ikke nødvendigvis så mye å gjøre med uten å ødelegge bilen kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 hei jef har til tider sett at det begynner å bli slitt på innersiden av dekken på min E36 17" problemet er fremdeles etter at jeg tok en forstillingskontroll som ble gjennomført 90% fordi han sa man alldrig kunne få d 100%, han spisset litt bak og justerte kammerne bak, men forann sa han det ikke er mulig å justere kammerne forann bare spissing, men fremdeles ser d ut som det sliter hva er galt????? Har du senka bilen? For mye negativ camber er vel ganske vanlig når man senker BMW.. Noen som har tips til noen som er flinke med slik justering i Oslo btw.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg så litt nærmere på sjema trodde du kunde bruke det samme for 98 mod touring men det er lagt inn M chassi på kontrollsjema ,det er det vel ikke .kansje ikke 17" på touringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 nei han hadde helt nytt system når det gjaldt justering av forstillingen, men problemet var at maskinen hadde kun noen modeller inne som coupe limousine og M chasis fra modell 91-95 men ikke 98 eller sedan så han antok at M chasissen ville vært den beste, så den er justert etter dens forhold og for dem som lurer på om bilen er senka så er den ikke det dekkne som sitter på er 215/45R17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Man kan få kjøpt slike greier med magnet på som man setter på bremseskiven fremme for å justere camberen btw. Og hvis det er de dekka på bildet der du sier er mye kantslitt, så syns jeg ikke de så så ille ut igrunn.. Ingen grunn til frykt i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg sleit dekk på innsiden bak, på min E39 touring. Da var det slitte foringer i bakstillinga som va problemet. Slakk i disse foringene kan være vanskelig å påvise hvis man ikke vet hva man gjør. Måtte på BMW verksted for å det konstatert og da var det 1cm!! slakk sideveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 du sier at maskinen kun hadde coupe, limousine og M.. Limo er jo sedan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 du sier at maskinen kun hadde coupe, limousine og M.. Limo er jo sedan da oki sånn går det når man driter seg ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå