Gå til innhold

Kjøpt meg gammel E21... Burde være grei pris?..

thomkleven
 Share

Anbefalte innlegg

Blir å kjøre med bilen med en del mod's foreløpig, og bygge opp '77 modellen etter hvert av begge bilene.

I og med at dennne er eu-ok til oktober neste år, kjøres den når jeg er hjemme i helgene.

Bytte eksos, inn med litt anlegg og retting/bytting av dør, samt bytte hanskerom blir den grei og bruke i helgene, da jeg blir drittlei av 520'en med automat til tider. Må ha litt avveksling... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kom over denne tilfeldig. Handlet nokså raskt. Skal hentes om to uker, da det er riiiimelig langt fra hvor jeg bor....

Heisan - tøff bil. Jeg må innrømme at jeg kikket litt på denne selv - men jeg blir litt skeptisk til biler med utstrakt bruk av tape til å holde interiøret sammen. :shock: Kan imidlertid være ganske sunn mekanisk sett, selvfølgelig. :) Lykke til på turen når du henter bilen - kjekt å se at noen tar vare på gamle E21er med mer moderate motorutrustninger. Selv ville jeg likt å finne en pen 315 med lav kilometerstand - kanskje ikke noen lynrask bil, men rimelig sjelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for d.. :-) Kan bli spennende den turen der ja... Muligens stoppe innom Biltema å ta filter og oljeskift før vi kjører... Hehe

Satser på det beste, og tar det rolig nedover... Blir en fin helgetur.

Ja, E21 er en bil som absolutt flere burde tatt vare på. Foreløpig blir det ikke til restaurering, men vraker ikke bilene når de evt. ikke blir eu-godkjent lengre, jeg arkiverer dem under div. og satser på mye tid og penger til overs etter at hus og garasje er bygd... :? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...