S3T Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ble bestillt ifra eBay, og bilder kommer når jeg har fått den Nei jeg har fortsatt sansen for svarte felger, men forandring fryder som de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Bakluken ble sendt for 2 dager siden nå, så jeg håper den ikke blir liggendes for lenge i tollen Tidligere i uken mottok jeg 3 stk karbon emblem og 35% precut sotingsfilm. Så ligger felgene fortsatt ute for salg, har et par stk som skal se på de når jeg kommer hjem. Uansett skal det bestillest nye felger med det samme felgene er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 I dag kom bakluken! Ganske bra finish på den, men den må modifiserest litt. Karbonen må slipest ned for å få baklysa skikkelig på plass, same må gjørest for å få pakningen rundt nøkkelhullet til å sitte skikkelig. Jeg var godt på vei til å montere den i dag, men jeg fant ut at jeg må få tak i en list med skiltlys og bagasjeromsåpner fra en pre-facelift coupe for å få den ferdig. Dette blir bestillt på mandag. Men jeg klarte ikke å la vær å prøvemontere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 ser bra ut det her! kan jeg spørre hvor mye du ga for herligheten? (CSL luka) skal du lakkere den eller? jævli tøft med bare tuppen i cf, hvis du skjønner hva jeg mener... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Bakluken kostet den nette sum av 3500,- Om den blir lakkert er usikkert, kommer til å kjøpe M3 speil og M3 panser i karbon også, så jeg vil se hvordan det blir før jeg evt. lakker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hoho, tøft! Meget flott bil rett og slett, dimensjon på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Takk Dimensjonen på sommer felgene er 8,5x19" og 9,5x19" med 235/35/19 og 265/30/19 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hvor er bakluka kjøpt fra? Nokså grisetøff bakluke syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Den ble kjøpt på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Sto vel forsåvidt oppi her når jeg begynte å lese gjennom tråden din litt. Veldig flott, helt enig i alt du har gjort med bilen egentlig, svarte felger er veldig annerledes, men også ganske tøft mener jeg. I alle fall på svart bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 ja jeg liker felgene ganske godt, men jeg prøver å selge de nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Så det, hva skal du ha igjen da? Pris for de felgene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Fy faen, sier jeg bare! Har ikke ord... Digg bil du har! Csl-luke er omtrent det råeste du får tak i av spoilere.. Gratulerer med en FET coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 fått på herligheten no Nydeligt Kor tid kjeme m3 speila no då? Har nett fått på eine speile på min no, ette litt tenking og kobling:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Speil blir bestillt om litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå