Mikaelft Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Noen tips til å fjerne smårust? Kan jeg smøre på noe så det blir omdannet til metall igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Ferro-Bet Rustremover eller Rustwash sammen med mekanisk fjerning med Dreml stålbørste. Ferro-Bet har også produkter for påsmøring etter rustfjerning. Produktene fås hos maling- og bilrekvisitaforhandlere f.eks. Torshov bilrekvisita. Regn ikke med at det blir helt borte, men det holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Rust-Bjørn er faktisk nokså effektivt... Har kamerater som har brukt dette på diverse biler. Jeg har noen stygge dype riper i panseret, har smurt på Rust-Bjørn der, og ingen rust er kommet. Så virker forebyggende også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 jeg har noe stoff du kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 jeg kjøpte noe rustgreier på biltema i dag som skal spise opp rusten å etterlate en flate jeg kan male på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Gi gjerne feedback på hvordan disse produktene er folkens, og hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har egentlig en rustfri bil, skal bare ta noen potensielle småflekker... skal fortelle hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 syregrunning er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 syregrunning er tingen! hvor får man tak i det? er det best og syre grunne først så grunning/ primer, så lakk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Obatrol og arkanol blandet, ruster det da så er det ikke håp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 syregrunning brukes på bart metall rustomvandleren til wurth samt brunox har jeg hørt mye bra om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Owatrol og arcanol er bra greier ja. Men brunox er faktisk bedre. Dette er noe av det beste som finnes på markedet av slike produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 syregrunning er tingen! hvor får man tak i det? er det best og syre grunne først så grunning/ primer, så lakk ? Syregrunn får man hos de fleste som driver med billakk. Syregrunn, så gjerne et strøk epoksygrunn, så primer og lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Har selv knall erfaring med Brunox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå