Nautiluz Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Er vel på tide at vi som skal til Vålerbanen 10-13 mai 2007 skriver oss på listen. Her er i hvertfall linken. Håper vi blir en haug med biler denne gangen!! Bimmers står fortsatt øverst på listen! Sleng dere på folkens. http://www.gatebil.no/index.php?pageid=231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Klar som et egg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg drøyern nok til sommer treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Venter til juli treffet..er alltid så "¤%&!" kaldt på Vålertreffet i mai..er jo 0grader der på kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Krasjer gatebil med bmwccn i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Nei..bmwccn rudskogen er vel i slutten av mai mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Helsike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Har aldri plaget meg at Gatebil krasjer med BMWCCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Skulle gjerne vært med, men må nok prioritere eksamener, og i juli er jeg i Thailand så da Men siste treffet kommer jeg nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Er det mange som skal opp til Våler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg skal til våler,men kun for å se,siden bilen ikke er klar. Hvis det blir noen bimmers "stand" så kommer jeg nok bortom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Er desverre i nordsjøen når det er vålertreff, men kommer sterkt tilbake på juli treffet vurderer 18. mai treffet også Se hva eg får gjort med bilen og hvor fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Eg skal til Våler,reiser onsdags ettermiddag/kveld for å komme i god tid til det åpner kl 15 på torsdag Skal (desverre) bruke firmabil,en grønn Mb Vito 108CDI så det blir nok ingen køyring på meg. Men bilen er jo grei å ligge i da,hehe.... Håper på fint vær iallefall. Men 1 ting bekymrer meg litt. Har forhåndsbestilt billetter for leeenge siden,planen var at de skulle sendes ut 2 uker før treffet. Men fikk melding igår om at pga forsinkelser ville de ikkje bli sendt før idag i posten. Får jaggu tru at de kommer innen onsdag ellers sliter eg vel litt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå