rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei For ca ein måne si kjøpte eg meg ein BMW 523i stasjonsvogn (hete d kansje ia då?? elle??) men vertfall. Bilen e heilt grei liksom, men kunne tenkt meg å styla den litt opp, med litt skjørt å sånn. men e d berre styling tech så har styling t bmw her i norge? det er jo airbag å sånn på an, vil d bli påvirka av å skifta fangar? rygge sensoren rekne eg med at d går an å fløtta øve elle noko. håpe ein eller aen svare.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Har du automat er det ia, med mindre du har diesel eller 4hjulstrekk. Nei ikke bare styling tech, du har de som kun fører bmw-deler/styling også. Blandt andre: www.gsbildeler.no www.motortechnik.no www.koed.dk Bruk søkfunksjonen på siden her, så finner du masse info om koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja e automat så då e d vel ein ia.. Takk for svare ditt forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har sånn avtagbart hengarfeste på bilen, fins d styling så gjer at du faktisk kan bruka d.. for eg bruke d når eg ska på løp å sånn, må dra hengar. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 gratulerer med ny bil... Meget bra at du tok steget fra accident til BMW Få se noen bilder av gliset da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Har sånn avtagbart hengarfeste på bilen, fins d styling så gjer at du faktisk kan bruka d.. for eg bruke d når eg ska på løp å sånn, må dra hengar. hehe.. M5 bakfanger får du med og uten luke for avtagbart hengerfeste så det er ingen problem Jeg ville valgt m5 front,m5 bakfanger og kanskje m5 speil.. Da blir e39 lekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Støtter original M5 optikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja nå e kje eg heilt inne på detta så M5 seie meg kje så masse. hehe.. kor ser eg d? kor får eg tak i d? bilder av bilen ser du her: http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Her er et eksempel på M5 plastikk;) fram og bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 den va kul:) hehe.. sjå om eg finne sånt.. hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Grattis med ny bil! kjørte faktisk hyundai accent gls før jeg å, artig bil du får ta noen bilder av nybilen så vi får se update: så du hadde lagt ut link med bilder meget pen bil bytt til hvite blinkers så er du online! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 E du her og? Nå blir det kanskje bmw på meg og.. 2001 320 ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 hehe.. takk:) Ja trur eg må gjera litt med den:-) må berre finna ut ka eg ska ha før eg kjøpe d:-) fant detta t bilen nå: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... tyling_bmw Men detta e vanskli.. vett kje heilt ka eg ska velga:( eg tenkte eg sko ta kontakt me dei folko, men eg finne ikkje noken mail så eg kan senda mail t.. dei i gs bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 E du her og?Nå blir det kanskje bmw på meg og.. 2001 320 ci JA klart eg e her. hehe. fant denna sio i dag eg:) hehe.. ja blir masse bmw-ar i familien då hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Den linken din funker ikke. Men prøv å ring dem du! står tlfnr på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå