bmwrasaren Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Hehe! E Silje jentå innpå her! (får ta detta på dialket:P) Du bør ABSOLUTT gå for M5 stylingå! Det e vel d einaste som ser fint ut på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Gratulerer med riktig valg av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 hehe. ja eg fant veien inn her ja;) hehe. va egentli ikkje så vanskli. hehe. hmm. ja eg får sjå på m5 stylingo. hehe.. men får kikka litt rundt først. tenkte eg sko få sota/tona rutene mine.. kansje i grønn si bilen e litt grønn aktige.. men får sjå. hehe:) Ja trur d har vore ett rett valg t nå einaste drite e at her om dagen i ein vaskeautomat så blei eg plutsli spylt med vatn:-s takluko holde ikkje tett:( d va ett skikkeli mareritt.. hehe fekk heilt panikk inni der. kom vatn inn øvealt..men får vel fiksa d og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Bare husk å tørk skikkelig opp inne i bilen så du slipper lukt! Men var vel ikke SÅÅÅÅ store mengder? Må ha vært kjipt hvertfall :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 Va ein del så rant inn, men sette på full varme for å tørka d ut. ser ingen våte flekker i take elle noko sånn nå, så eg håpa d fiksa seg.. ska sjekka litt me takluko for å få na tette.. ska jo kje væra sånn.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Mange så sliter med det samme problemet så du kan jo søke litt på forumet å se om du ikke finner noen tråder om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja d ska eg gjera:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå