Gå til innhold

Hva er det med sharif sine internettsider??

Share

Anbefalte innlegg

har ventet siden i høst nå på at oppdateringen på hjemmesiden til sharif skal bli ferdig. Siden er under oppdatering??Skulle jo trodd at it-ansvarlig hos sharif a/s har dødd på jobb :? må si det er jævli talentlaust av en så stor aktør og bare stenge internettsidene sine...Merkelig måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var firma jeg jobber i som skulle utvikle nye nettsider, med shop osv for sharif. var en ganske omfattende kravspek han kom med, etter en del møter etc. sa han plutselig "ingen vits å satse på webben" hehe....merklig fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kompis var der. han skulle handle litt seriøse felger. etter å ha stått å venta ved skranken i nesten en halv time skulle vi til å snu å gå. da kom en eldre kar "dassende" bort. var det noe? spør han. ja hadde jo tenkt til å se på noen felger. "det er jo et vidt begrep" sa han. javel?? fortalte at kompisen skulle kanskje ha noen 19" eller 20" til bilen, fortalte hva slags bil det var. det er bare tull å ha 20" på den bilen sa han.. det er ikke ditt problem sa vi. når kompisen hadde bestemt seg for 20" så skulle ikke en gamling ødelegge! etter mye diskusjoner og sånn så bare gikk vi. makan til drittsted! han sharif tror virkelig han er noe, men NEI!

og når han gir blaffen i internettsider? hva er det for noe a?? drar mye kunder pga nettsider. makan til tulling. slæsk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da finner du deg noen andre felger! Så slipper du å kopiere de mange andre med samme felger ;)

om der er mange i oslo så driter jeg i det...her er ikke en kjeft som har de felgene på en bmw som jeg vet om i ålesundsområdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da finner du deg noen andre felger! Så slipper du å kopiere de mange andre med samme felger ;)

om der er mange i oslo så driter jeg i det...her er ikke en kjeft som har de felgene på en bmw som jeg vet om i ålesundsområdet...

Dekkspesialisten i Skien har noen som er veldig like asa ar1, ring med de og hør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri hatt noko med den leverandøren og gjere, og eg skal ALDRI ha noko å gjere med ein så useriøs bedrift som han har snekra sammen!

Vedr. Sharif´s forretningspraksis har vi tidligere diskutert den ganske grundig i denne tråden (fom. side 2)... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...