prebols Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Har diverse ting til e36 til salgs.. Frontlamper til e36 coupè med høydejusteringsmotor, hvite blink og calypsorøde øyelokk (limt fast på lyktene) -selges helst samlet Også har jeg 2 stk rød tonede baklamper til e36 coupè. Ikke orginale men hele og pene, er også kontakten til check kontroll funksjon på disse. (97 000 km) Kom med bud! prebols@start.no
Superbeetle Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 hvor mye tenkte du for baklampene da? Les en gang til annonsen! Jeg vet hva du vil ha, dette er jo slike jeg har. Og det kan vi jo ordne selv eller??
Redlady Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Jeg er interessert i øyelokkene dine, men ikke lyktene... Hvor mye skal du ha for dem? Har du bilder?
BMWtotti Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Er interessert i hovedlyktene. Er de hele og fine? (mine er ikke det) Hvor mye tenkte du og ta for dem a?
prebols Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Kunne tenkt meg og solgt frontlampene, øyelokk og hviteblink samlet.. bud over 1000+ frakt ? De kom ihvertfall igjennom forrige eu kontroll med 0 feil. Kan sende bilder på e-post hvis ønskelig..
prebols Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 500 pluss frakt for baklampene, har også bilder på e-post
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå