E.Wenaas Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 det veit jeg ikke. dette er jo en kompressor beregna til orginal innmat. Er ingen ekspert, men vil da tro at rundt 240hk er max en orginal motor tåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 http://s4.photobucket.com/albums/y139/w ... ressor.flv Film av en e30 med en lysholm kompressor.Fant den inne på pure performance.325 motor.Heftig lyd,og jævlig strøken ser det ut som den er også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Nydelig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Syns det var helt herlig lyd i den ja. Men så har jo jeg kompressor,og da MÅ jeg jo like lyden fra en 6`er med presse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 fy f*** ! lurer på hvorfor det ikke er flere folk som bygger e30 kompressor i stedet for turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Kompressor stjeler mye mer hester enn turbo,og gir mer støy.Dessuten kan det ofte være dyrere å bygge. Og ladetrykket er som oftest større med en turbo. Men det er jo jævlig tøft med presse da,og ikke fullt så vanlig som turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Hvorfor ikke kjøre fullt ut med BÅDE kompressor og turbo for rikelig med drag hele veien...? (koster vel "litt" da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Kompressor stjeler mye mer hester enn turbo,og gir mer støy.Dessuten kan det ofte være dyrere å bygge.Og ladetrykket er som oftest større med en turbo. Men det er jo jævlig tøft med presse da,og ikke fullt så vanlig som turbo. og med skrupresse så har jo man fordelen med laddetrykk helt fra bunnen av, og motoren får ikke den forsinkelsen som turboen har før den spinner i gang. etter min mening så passer jo det bedre til en sint bmw 6'er ingen tvil i hva jeg hadde valgt hvis det blir overladding på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det der så heftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Sykt deilig lyd i den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Mener å huske å ha sett en Lilla E30 med kompressor i på Vålerbanen for et par år siden( muligens på noe bmw-treff).. Usikker på motor det var i den, men hørte no prat på 325 med presse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 E30 med kompressor.. det er drømmen sin det, det skal ivertfall jeg ha en gang i livet koste hva det skal koste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 bygger kansje til sommern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå