JE Motorsport Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Felgene er 8x17" med ET40, så de passer E36/46 og E90/91/92. Felgene er i god stand, h.forfelg er imdlertid lett kantskrapet på et punkt. Sitter 215/45-17" piggfrie Blizzak på, fordekkene er i god stand(brukt 1 sesong). Bakdekkene er slitte på innsiden og bør byttes ut. Disse felgene ser ut som de er større enn 17" når de sitter på bilen pga eikene går helt ut til kanten Selges med dekk for ....,-kr ved hurtig avgjørelse grunnet overgang til større hjul Tlf 92 60 56 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Er de runde og slikt da? Jeg må ha noen billige felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er de runde og slikt da? Jeg må ha noen billige felger... Selvsagt, de er i god stand. Eneste jeg kan se er som sagt at en felgen er litt kantskrapet.Så dette er billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå