Gå til innhold

Bomgirte i kveld. motor til helvete!?

Odlaen
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir nok å ta en liten komptest å eventuelt skifte av enten ventiler eller toppakning. Eller begge deler da. Skal også sjekke etter olje/eksos i ekspansjonstank. Var ganske overraska da jeg klarte rive den i 2 gir. :?

Alt man får til.. Jaja, der gikk neste lønning rett i dass.

Har også problemer med takluka. Elektrisk. Virker som det mangler noe som skal holde den oppe liksom.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svake greier dette her :o har jo automat på bimmeren min selv men har most boblen min ned i gir på den måten mangen ganger uten at det har gått i filler... (med vilje da)

Jaja, så holder en gammel boble motor glatt 13-14000 omdr før den gir seg. Og dette har blitt utprøvd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svake greier dette her :o har jo automat på bimmeren min selv men har most boblen min ned i gir på den måten mangen ganger uten at det har gått i filler... (med vilje da)

Jaja, så holder en gammel boble motor glatt 13-14000 omdr før den gir seg. Og dette har blitt utprøvd :lol:

I korte øyeblikk skulle det gå ja har ikkje turteller så vet ikkje selv men fikk noen volsomme tall på en sånn utveksling kalkulator sak eg regnet det ut på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Det samme gjorde jeg også på min 325 hjem ifra våler for 2 år siden, den gikk på 5 og tidvis 4 syl etterpå, sjekket kompen på alle sylindrene og det var dårlig på bare 1 av dem, resten var normalt.

Giddet ikke å begynne å skru, så jeg satte den på verksted. De fan ut at absolutt alle 12 eksosventilene var skjeve, og det så jeg selv også når jeg var innom. Så jeg tror nok noen ventiler har fått litt juling ja.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjorde jeg også på min 325 hjem ifra våler for 2 år siden, den gikk på 5 og tidvis 4 syl etterpå, sjekket kompen på alle sylindrene og det var dårlig på bare 1 av dem, resten var normalt.

Giddet ikke å begynne å skru, så jeg satte den på verksted. De fan ut at absolutt alle 12 eksosventilene var skjeve, og det så jeg selv også når jeg var innom. Så jeg tror nok noen ventiler har fått litt juling ja.:)

Ok, det hørets dyrt ut.. hvor mye kom det på totalt? Har aldri gjort dette selv før, så har ikke så kjempe lyst til å begynne..

Men får man disse delene evt. på GSbildeler? som sett.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...