Odlaen Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Vaska bilen idag. Tok ut å kjørte i kveld å skulle kjøre fra en jævla japse bil som holdt på å fucka. 2 gir. 3 gir nesten til sperra. Bomgirer ned til 2! OK. FAEN.. Jaja opp i 4 å kjører ifra denne. Stopper opp. Bilen høres akkuratt ut som en gammel diesel båt. Sviver ganske ujamt på tomgang. Ventilene eller toppen eller begge deler som er gått tro? Motor: M42 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 på en 318 is er det minimalt med klaring ventil/stempel. Nye ventiler fresing av seter ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 er setene gått til helvete også altså? har det for vane til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Nye ventiler bør tilpasses setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 okay. dette er nok en jobb for et bilverksted. Hverken gidder eller har tid til å fikse dette selv. Dette er nok en "stor" operasjon. Sikkert ikke billig heller. Men frese kan jeg jo. Du mener å friske opp setene eller vil ikke nye ventiler passe i di "gamle". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Og når du får fikset det så må du huske at neste gang du skal gire fra 3. til 4. så må du holde hånda på den venstre siden av girspaken. Da blir det omtrent umulig å få den i andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Og når du får fikset det så må du huske at neste gang du skal gire fra 3. til 4. så må du holde hånda på den venstre siden av girspaken. Da blir det omtrent umulig å få den i andre. ja det var det du.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Huff, det hørtes kjedelig ut :\ Når min motor en gang takker for seg på den måten blir det nok motorbytte på meg. Er vel noe å vurdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Tror motoren har sagt gonatt.. en kamerat gjorde nøyaktig det samme som du, bare han dro ut 3. gir på en 325i, å smelte den rett i andre.. hehe.. det sa pang.. hull i blokka på størrelse med en tennisball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Er nok ventilene ja, jeg gikk på samme brøleren da jeg ble litt for ivrig under banekjøring for et par år siden. Jeg bøyde alle ventilene Kosta meg 30k å få fiksa :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Ta en komp test før du begynner og skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 samme skjedde med meg , bare jeg kjøpte en motor som var sånn! uten at jeg viste det byttet ventilene etc så ble den bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Må man ikke prøve VELDIG hardt for å få det til? Men alt er mulig da, vet om en som fikk en svær am. truck i Revers på motorveien en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Bomgira med en E36 M3 på samme måte en gang....da bare låste bakhjula seg, og det ble ingen skade på motoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 gjort det samme mang en gang. åssen ellers skal man legge opp en gearsladd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå