ChrZZ Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Som noen her sier, så passer originale M-tech felgene (nederst av de to) best. Bilen kom jo originalt med disse, og man får fet forskjenn på bredden foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Takk for visualisering, Henrik ser jo bra ut det òg Her er specs for de du viser: Kode: 788 Materiale: Lettmetall Felg front: 7,5J x 17 Felg bak: 8,5J x 17 Dekk front: 225/45 R 17 Dekk bak: 245/40 R 17 Beskrivelse: M Lettmetallfelger, dobbeleke 68 Da er det nok originale felger. Mange E46 som går rundt med disse felgene. Jeg synes de ser bra ut, men smaken er jo som baken... Vil tippe at kvaliteten på disse er bedre enn de andre du har fått tilbud på. Det pleier jo å være en sammenheng mellom pris og kvalitet. Hvis du sjekker nypris på disse m-sport felgene, vil du få sjokk! Vi snakker veiledende pris på ca 4500 fra BMW-forhandler... Hvis de er strøkne, hadde ikke jeg vært i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_irene Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Takk for visualisering, Henrik ser jo bra ut det òg Her er specs for de du viser: Kode: 788 Materiale: Lettmetall Felg front: 7,5J x 17 Felg bak: 8,5J x 17 Dekk front: 225/45 R 17 Dekk bak: 245/40 R 17 Beskrivelse: M Lettmetallfelger, dobbeleke 68 Da er det nok originale felger. Mange E46 som går rundt med disse felgene. Jeg synes de ser bra ut, men smaken er jo som baken... Vil tippe at kvaliteten på disse er bedre enn de andre du har fått tilbud på. Det pleier jo å være en sammenheng mellom pris og kvalitet. Hvis du sjekker nypris på disse m-sport felgene, vil du få sjokk! Vi snakker veiledende pris på ca 4500 fra BMW-forhandler... Hvis de er strøkne, hadde ikke jeg vært i tvil. Pr. felg uten dekk? Nypris står som 23.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Irene du kan jo ta en titt på http://www.motortechnik.no God sevice å bra priser til norge å være. Felgene jeg postet tidligere er jo m3 "look" og er derfor ikke så dyre Men synst det er mange felger der ute som er penere en de to du viste , men seff smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Takk for visualisering, Henrik ser jo bra ut det òg Her er specs for de du viser: Kode: 788 Materiale: Lettmetall Felg front: 7,5J x 17 Felg bak: 8,5J x 17 Dekk front: 225/45 R 17 Dekk bak: 245/40 R 17 Beskrivelse: M Lettmetallfelger, dobbeleke 68 Da er det nok originale felger. Mange E46 som går rundt med disse felgene. Jeg synes de ser bra ut, men smaken er jo som baken... Vil tippe at kvaliteten på disse er bedre enn de andre du har fått tilbud på. Det pleier jo å være en sammenheng mellom pris og kvalitet. Hvis du sjekker nypris på disse m-sport felgene, vil du få sjokk! Vi snakker veiledende pris på ca 4500 fra BMW-forhandler... Hvis de er strøkne, hadde ikke jeg vært i tvil. Pr. felg uten dekk? Nypris står som 23.000 4500 kr bare for felgen, ja! Så nyprisen som er oppgitt er nok ganske korrekt hvis man legger veiledende pris til grunn + prisen for fire dekk. Men nå er det kanskje ikke så mange som betaler veiledende pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_irene Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Men synst det er mange felger der ute som er penere en de to du viste , men seff smak og behag! Det er det, og liker godt M3 look selv... Men jeg er ikke såå bilinteressert, og "gidder" ikke bestille Tar heller det som er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Lettere å bestille da kommer det på døren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_irene Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Noen som vet hva de med 10 eiker heter, eller som sagt, har et bilde på lur, montert på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Noen som vet hva de med 10 eiker heter, eller som sagt, har et bilde på lur, montert på bil? Det er felger som ble levert til M3, husker ikke navnet i farten men lekre er de og passer ypperlig til E36 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå