Gå til innhold

Felger til E36, good match?

_irene
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for visualisering, Henrik :wink:

ser jo bra ut det òg :?

Her er specs for de du viser:

Kode: 788

Materiale: Lettmetall

Felg front: 7,5J x 17

Felg bak: 8,5J x 17

Dekk front: 225/45 R 17

Dekk bak: 245/40 R 17

Beskrivelse: M Lettmetallfelger, dobbeleke 68

Da er det nok originale felger. Mange E46 som går rundt med disse felgene. Jeg synes de ser bra ut, men smaken er jo som baken... Vil tippe at kvaliteten på disse er bedre enn de andre du har fått tilbud på. Det pleier jo å være en sammenheng mellom pris og kvalitet. Hvis du sjekker nypris på disse m-sport felgene, vil du få sjokk! :shock: Vi snakker veiledende pris på ca 4500 fra BMW-forhandler... Hvis de er strøkne, hadde ikke jeg vært i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok originale felger. Mange E46 som går rundt med disse felgene. Jeg synes de ser bra ut, men smaken er jo som baken... Vil tippe at kvaliteten på disse er bedre enn de andre du har fått tilbud på. Det pleier jo å være en sammenheng mellom pris og kvalitet. Hvis du sjekker nypris på disse m-sport felgene, vil du få sjokk! :shock: Vi snakker veiledende pris på ca 4500 fra BMW-forhandler... Hvis de er strøkne, hadde ikke jeg vært i tvil.

Pr. felg uten dekk? Nypris står som 23.000 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr. felg uten dekk? Nypris står som 23.000 :wink:

4500 kr bare for felgen, ja! Så nyprisen som er oppgitt er nok ganske korrekt hvis man legger veiledende pris til grunn + prisen for fire dekk. Men nå er det kanskje ikke så mange som betaler veiledende pris... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synst det er mange felger der ute som er penere en de to du viste , men seff smak og behag!

Det er det, og liker godt M3 look selv... Men jeg er ikke såå bilinteressert, og "gidder" ikke bestille :wink: Tar heller det som er i nærheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...