George Constanza Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Hei... Hvor mye turtall skal en e36 325 1992 modell coupe ha når den sviver på tomgang. Føler bilen sviver lågt på turtalll ved tomgang .....ligger på 600rmp/min. Synes dette er svært lite....har en liten tanke om at noen har stilt den ned.......(broderen)......hvorfor....??? Hvor stiller man på bilen, slik at den sviver mer på tomgang. Får man mindre effekt, hvis den er stilt ned....på tomgang.....har ikke peiling. Takker svært mye for gode svar......
Azeton Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 325 min ifølge rmp nåla ligger og tikker rolig på 800-850 rpm på tomgang:D men har lyst og stille den opp til 1000-1100 rpm! så den høres ut som en motorsykkel på tomgang
George Constanza Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 OKEY...HVOR KAN MAN REGULERE TURTALLET PÅ TOMGANG.....
Betakaroten Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 OKEY...HVOR KAN MAN REGULERE TURTALLET PÅ TOMGANG..... OMFG LEIK CAPSLOC FTW LOL
Stonescream Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Dersom du finner selve gasswiren, så er der en plastgjengesak på høgresiden mot frontruta som du kan skru rundt som vil slakke eller stramme den alt etter hvilken vei du skrur. Ligger litt "bak" og "under" noen slanger på min m50B20, men har du m50b25 er det helt likt så med litt studering burde det være mulig. skrudde ned min i dag pga gikk for fort.
George Constanza Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 OKEY...HVOR KAN MAN REGULERE TURTALLET PÅ TOMGANG..... OMFG LEIK CAPSLOC FTW LOL FUCK YOU!!!! Dersom du finner selve gasswiren, så er der en plastgjengesak på høgresiden mot frontruta som du kan skru rundt som vil slakke eller stramme den alt etter hvilken vei du skrur. Ligger litt "bak" og "under" noen slanger på min m50B20, men har du m50b25 er det helt likt så med litt studering burde det være mulig. skrudde ned min i dag pga gikk for fort. OK....takker....skal prøve på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå