Thomaz Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Etter vinteren har jeg klart å rote bort senterringene til felgene mine.. ¨ Hvor får jeg kjøpt det? Er Hartge Classic 19" til e36 cab 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Du kan jo forsøke å ringe gsbildeler. De har en del annet Hartge ting, så ett par senterringer klarer de nok å skaffe deg. *var innom å fikk henta meg senterringer selv i dag der. Er du sikker på at du trenger spesielle og at det ikke vil fungere med vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Vet ikke om det er noe spessielle.. Vanlige? så er ikke forskjellige fra felg til felg? Har lite erfaring med det.. Så lenge det passer så er det vel ikke no prob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Vet ikke om det er noe spessielle..Vanlige? så er ikke forskjellige fra felg til felg? Har lite erfaring med det.. Så lenge det passer så er det vel ikke no prob Så lenge diameterene på senteret av felgen er lik, så er nok også senterringen lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå