Gå til innhold

SnadderTeam E28`n film 11/8

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...
  • 2 years later...

Hei.. tenkte jeg skulle oppdatere denne tråden med nye bilder og info nå som bilen min er plukket ned igjen for endte gang.. skal også få prøve å legge inn igjen de bildene som det ikke er mulig å få åpnet her :) Motoren (s38'n) er solgt, og jeg er vel egentlig på utkikk etter ny motor?!?! Mine dataferdigheter er ikke på topp, men med litt tid skal jeg nok få det til :) Så her blir det bare å følge med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet inn alt av nye stag, stabstag (E28m5) Nye foringer under hele bilen (for andre gang siden jeg kjøpte den for 9 år siden) Det som er mulig å få tak i av powerflex er selvfølgelig også handlet inn.

Nytt interiør som jeg var i sverige å hentet for noen uker siden ;) hadde blått sportskinn tidl. Ny oppussede bbs rc 090 8x17 og 9x17 med nye skruer og senterlokk..

Alt av understellsdeler er sandblåst og venter på pulverlakk

E34 M5 bremser er anskaffet.. Skal også ha ALT nytt til håndbrekk, nye bremseslanger osv. :)

Håper sommeren lar vente på seg en stund til, for motor er enda uvist og det er fortsatt myye arbeid igjen :)

lzl58nmnoyazfrzlqyyj.jpg

tmdsfp138eipcqba0oyo.jpg

8ik763c8qwuy4d6s0mwc.jpg

t1gtazbvy8910u5puq5y.jpg

lgoqii2xkp03dkl3zsjw.jpg

8nrgxxbt0ejw15tgc8eq.jpg

juwq8i7995kfrt9ptw5y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! kjekt at du har 9 år gamle bilder av bilen! sku ønskt eg og kunne fått tak i bilde av min ene TD før den blei "resturert" for et par år siden. Håper du får den opp litt på ræva(liiiiiiiiiiiitegranne), og lavere på fronten:) Eg stemmer for s54 me pustehjelp!

Edit: Syns du skal lage egen tråd om denne godbiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja kanskje jeg har blitt for gammal til å ha slike øyelokk nå? :P

Takk for det daigzen :) mulig den blir lavere framme iallefall ;) ja, mulig tråden skulle vært flyttet til bmw prosjekt tråden? Vet ikke hvordan det funker jeg, men skal få engasjert pitstop i det, for det var jo han som laga denne tråden for meg for en del år tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...