Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Snodig at jeg ikke har ftt sett gjennom denne tråden før egentlig, men den bilen din var rett og slett grisetøff :D

Var noe med alpina stilen som passet veldig godt sammen med fargen syntes jeg...

Skrevet
Snodig at jeg ikke har ftt sett gjennom denne tråden før egentlig, men den bilen din var rett og slett grisetøff :D

Var noe med alpina stilen som passet veldig godt sammen med fargen syntes jeg...

Hehe, takk :D Grønnfargen har vokst på meg :P Liker den godt no. Er vel gjerne ikke den mest spennende tråden å lese gjennom, kanskje derfor :roll:

Skrevet

Syntes den er mer spennende enn mange andre tråder jeg. Mye pga litt andre modifikasjoner som blir gjort.

Vanligvis ser man jo enten m-tech i lange baner eller en stakkar med masse jallaplast som fort blir skremt bort fra forumet av originalpolitiet med de store åpningene nederst i annsiktet. (No offence gutter)

M-tech er slvfølgelig veldig pent og jeg har planer om å ha det på grompacten også, men det er jo et friskt pust med "noko attåt" og. Og alpina er absolutt en verdig konkurent til m-plast ;)

Skrevet
Syntes den er mer spennende enn mange andre tråder jeg. Mye pga litt andre modifikasjoner som blir gjort.

Vanligvis ser man jo enten m-tech i lange baner eller en stakkar med masse jallaplast som fort blir skremt bort fra forumet av originalpolitiet med de store åpningene nederst i annsiktet. (No offence gutter)

M-tech er slvfølgelig veldig pent og jeg har planer om å ha det på grompacten også, men det er jo et friskt pust med "noko attåt" og. Og alpina er absolutt en verdig konkurent til m-plast ;)

god han går denne veien, når broren går m-tech veien vettu ;-) hehe...

btw kim, så en 318ti, med m-pakke i dag... skal vi gå å hente? :-P

Skrevet
Ja, hadde kanskje blitt litt snodig med 2 brødre med lik bil :P

Driver du å oppfordrer til kriminalitet sondre? :?;) hehe, ikke frist meg...

nei, tenkte å først spørre om han vil selge det :-P hehe...

• 1 month later...
Skrevet

Veldig pen bil! Jeg har forresten lest gjennom hele tråden din, og synes det var interessant med utviklingen! :D

Likte virkelig bilen din! Fortsett og hold den så pen! :D

Og oransje blinklys kledde bilen godt! Bra det er fler enn meg som kjører oransje blinkere :)

Lykke til med bilen :)

• 1 month later...
Skrevet

Lite action her. :? Vinter er en trassig tid for både bil og menneske :P

Eneste planen jeg har fremover er en grundig innvendig vask, og holde den mer eller mindre ren utvendig.

Ellers så blir jeg å finne i Luster(i sogn) i 3måneders tid etter nyttår, i praksis. Kan ikke si at jeg ser veldig frem til det, men men det går jo alltid på et vis :lol:

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...