Superbeetle Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 hmm...blir nok dårlig oppmøte fra 316 gjengen gitt Med mindre noen vet noe jeg ikke vet.. Men det hadde nok vært utrolig gøy! Virker jo som det blir litt oppmøte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 teit! come on... ikke noe lenger for deg enn meg! edit, dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Snodig at jeg ikke har ftt sett gjennom denne tråden før egentlig, men den bilen din var rett og slett grisetøff Var noe med alpina stilen som passet veldig godt sammen med fargen syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Snodig at jeg ikke har ftt sett gjennom denne tråden før egentlig, men den bilen din var rett og slett grisetøff Var noe med alpina stilen som passet veldig godt sammen med fargen syntes jeg... Hehe, takk Grønnfargen har vokst på meg Liker den godt no. Er vel gjerne ikke den mest spennende tråden å lese gjennom, kanskje derfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Syntes den er mer spennende enn mange andre tråder jeg. Mye pga litt andre modifikasjoner som blir gjort. Vanligvis ser man jo enten m-tech i lange baner eller en stakkar med masse jallaplast som fort blir skremt bort fra forumet av originalpolitiet med de store åpningene nederst i annsiktet. (No offence gutter) M-tech er slvfølgelig veldig pent og jeg har planer om å ha det på grompacten også, men det er jo et friskt pust med "noko attåt" og. Og alpina er absolutt en verdig konkurent til m-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Syntes den er mer spennende enn mange andre tråder jeg. Mye pga litt andre modifikasjoner som blir gjort. Vanligvis ser man jo enten m-tech i lange baner eller en stakkar med masse jallaplast som fort blir skremt bort fra forumet av originalpolitiet med de store åpningene nederst i annsiktet. (No offence gutter) M-tech er slvfølgelig veldig pent og jeg har planer om å ha det på grompacten også, men det er jo et friskt pust med "noko attåt" og. Og alpina er absolutt en verdig konkurent til m-plast god han går denne veien, når broren går m-tech veien vettu hehe... btw kim, så en 318ti, med m-pakke i dag... skal vi gå å hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, hadde kanskje blitt litt snodig med 2 brødre med lik bil Driver du å oppfordrer til kriminalitet sondre? hehe, ikke frist meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, hadde kanskje blitt litt snodig med 2 brødre med lik bil Driver du å oppfordrer til kriminalitet sondre? hehe, ikke frist meg... nei, tenkte å først spørre om han vil selge det hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Også ta det hvis han nekter da? Jeg oppholder han mens du plukker av/ut all m-tech, understell, motor og drivverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hva har dette med meg å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Sansynligvis ingnting, men det var ikke min feil... Sondre lurte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Veldig pen bil! Jeg har forresten lest gjennom hele tråden din, og synes det var interessant med utviklingen! Likte virkelig bilen din! Fortsett og hold den så pen! Og oransje blinklys kledde bilen godt! Bra det er fler enn meg som kjører oransje blinkere Lykke til med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Takk takk, kjekt å høre. Alltid kjekt å få fine tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Lite action her. Vinter er en trassig tid for både bil og menneske Eneste planen jeg har fremover er en grundig innvendig vask, og holde den mer eller mindre ren utvendig. Ellers så blir jeg å finne i Luster(i sogn) i 3måneders tid etter nyttår, i praksis. Kan ikke si at jeg ser veldig frem til det, men men det går jo alltid på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Flotte denne bilen din asso... kult med alpina styling . Lekkert.. Nesten så eg har lyst å prøve orange blink lys på min.. men den passer det ikkje så godt , kan eg tenka meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå