Gå til innhold

Springsteen's e36 coupé.

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Snodig at jeg ikke har ftt sett gjennom denne tråden før egentlig, men den bilen din var rett og slett grisetøff :D

Var noe med alpina stilen som passet veldig godt sammen med fargen syntes jeg...

Hehe, takk :D Grønnfargen har vokst på meg :P Liker den godt no. Er vel gjerne ikke den mest spennende tråden å lese gjennom, kanskje derfor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den er mer spennende enn mange andre tråder jeg. Mye pga litt andre modifikasjoner som blir gjort.

Vanligvis ser man jo enten m-tech i lange baner eller en stakkar med masse jallaplast som fort blir skremt bort fra forumet av originalpolitiet med de store åpningene nederst i annsiktet. (No offence gutter)

M-tech er slvfølgelig veldig pent og jeg har planer om å ha det på grompacten også, men det er jo et friskt pust med "noko attåt" og. Og alpina er absolutt en verdig konkurent til m-plast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den er mer spennende enn mange andre tråder jeg. Mye pga litt andre modifikasjoner som blir gjort.

Vanligvis ser man jo enten m-tech i lange baner eller en stakkar med masse jallaplast som fort blir skremt bort fra forumet av originalpolitiet med de store åpningene nederst i annsiktet. (No offence gutter)

M-tech er slvfølgelig veldig pent og jeg har planer om å ha det på grompacten også, men det er jo et friskt pust med "noko attåt" og. Og alpina er absolutt en verdig konkurent til m-plast ;)

god han går denne veien, når broren går m-tech veien vettu ;-) hehe...

btw kim, så en 318ti, med m-pakke i dag... skal vi gå å hente? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Veldig pen bil! Jeg har forresten lest gjennom hele tråden din, og synes det var interessant med utviklingen! :D

Likte virkelig bilen din! Fortsett og hold den så pen! :D

Og oransje blinklys kledde bilen godt! Bra det er fler enn meg som kjører oransje blinkere :)

Lykke til med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lite action her. :? Vinter er en trassig tid for både bil og menneske :P

Eneste planen jeg har fremover er en grundig innvendig vask, og holde den mer eller mindre ren utvendig.

Ellers så blir jeg å finne i Luster(i sogn) i 3måneders tid etter nyttår, i praksis. Kan ikke si at jeg ser veldig frem til det, men men det går jo alltid på et vis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...