Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Skjedd noe nytt eller Springsteen? Noen nye bilder av bilen? Liker bilen din godt så hadde vært artig med noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Tror nok det kommer en del oppdateringer her framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 hadde vært gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Oj, hadde det vært liv her ja Holder på med en "restaurering" av bilen. Rust blir slipt og sandblåst, og småbulker blir rettet. Hellakkeres i samme farge om rett under 2 uker. Nye originale sideskjørt er også innkjøpt. Så nå skal det bli bra Får mange "ja, men bilen så jo så bra ut.."-kommentarer.. Er blitt mange sånne halveise opplegg og små flekker som har irritert meg grenseløst, så hellakkering virker som den beste løsningen Så er bilen klar for nye 14 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 jøss! dette blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 jøss! dette blir nok bra Blir bra dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Får håpe det ja skulle gjerne lagt ut noen underveisbilder her, men har klart å legge fra meg kameraet på verkstedet i dag. Men men, får komme sterkere tilbake Ikke så særlig spennende bilder uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Da var bilen grønn igjen, har tatt meg god tid med montering, byttet alle vinduslister og emblenene. Ellers ikke mange oppgraderinger annet enn sideskjørtene og nye skilter. Ble litt dårlig belysning i går kveld etter jobb, men her e iallefall noen inntrykk: Senere blir det behandling av skinnet i stolene, så er det bare å cruise inn i sommernatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Veldig flott bil du har. Gjør alle de "rette" tingene i mine øyne. Scorpion er klar nr.1 når det kommer til lyd og ikke minst rør, spør du meg Ellers syns jeg bilen din kledde merkelig godt oransje blinkers. Men tråden trenger flere bilder, fra alle vinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Rotet fram et bakfra også, fremdeles av tvilsom kvalitet . Skal ta en tur ut og finne noe steder å ta noen bilder en av dagene Så får vi se om det blir noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Er bra noen gjør andre ting en den samme gamle M tech stylingen hehe. men bilen din er Pen og ryddig, faller vertfall i min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Litt nytt siden sist; Supersport (40/30) senk, Helt ok når jeg fant et sett som ikke var laget helt på en mandag. Ikke helt Bilstein-kvaliteten, men det får holde en stund. I tillegg til dette har jeg byttet til K-sport topplagre bak, og powerflex bumpstoppere. Fremkommeligheten er fortsatt meget bra. Kommer greit over alle humper rett fram også innenfor rimeligheten fart, tiltross for at Alpina leppen nå hviler ca 8cm over bakken(hvis jeg tar godt i) Lite med bilder denne gangen, da jeg ikke har hatt mulighet til å ta noen i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Skikkelig pen denne bilen din Mye penere enn M-tech osv. Orange blinkers _er_ sweet Hvilken farge er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå