Hagestande Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Fyyy F**n! Dette er jo et smykke. Jo mer jeg ser på bilen din, jo mer liker jeg oransje blinkers. Og jeg liker det fra før av! Nesten så jeg vil ha det sjæl. Ellers nydelig mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Åssen går det med disse 2 karene da? Ferdig utdannet snart? Merker at 9 mnd uten BMW gjør noe med en... på en negativ måte Så faktisk veldig bra ut med M3 skjørt og alpinahjul. oransje blinkers gir liv i grønnfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Vakker bil! Byttet du alle listene rundt vinduer osv? Jeg prøvde å kjøpe alle jeg trengte nå,og havnet på over 3000 kroner Høres det rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Vakker bil! Byttet du alle listene rundt vinduer osv? Jeg prøvde å kjøpe alle jeg trengte nå,og havnet på over 3000 kroner Høres det rett ut? Springsteen har nok et mer utfyllende svar, men vi byttet listene nede på siderutene foran og bak samt listen på takrennen.. Byttet ingen av pakningene. Ellers så har vel bilen stått i varm garasje siden før frosten kom på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Det blir nok noe rundt der ja. Jeg har dog litt rabatter hos GS gjennom verksted. Skal se gjennom alle kvitteringene etter jobb, og se hvordan det stemmer (hvis jeg husker det ) Vil ikke påstå garsjen er så varm, men isolert er den Med den snøen som har vært i vinter så hadde mulighetene vært små for å komme meg ut av den uansett Når det gjelder utdanning så er det bare bachelor-oppgave igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Flott det Mine er meget slitte og grå, så jeg må få byttet de til våren.. men 3000 kroner i plastlister svir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Bare å ikkje tenke på hva pengene brukes på det Største problemet med listene var i grunnen å forklare gutta på GS hvilke lister jeg var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Bare å ikkje tenke på hva pengene brukes på det Største problemet med listene var i grunnen å forklare gutta på GS hvilke lister jeg var ute etter Den tror jeg på Har en del å lære de guttene, men hyggelige er de. Du får fleske til med en skikkelig alpina til høsten du da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Bare å ikkje tenke på hva pengene brukes på det Største problemet med listene var i grunnen å forklare gutta på GS hvilke lister jeg var ute etter Den tror jeg på Har en del å lære de guttene, men hyggelige er de. Du får fleske til med en skikkelig alpina til høsten du da! Har ingenting vondt å si om dem nei. Ja, en skal aldri si aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Veldig pen bil du har her Springsteen. Må si jeg ble inspirert av blinklysene. Gikk for de samme selv. Igjen, veldig clean og pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Takk takk, kjekt å høre at jeg ikke har gjort alt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Noen flere 'eldre' bilder mens vi venter på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Klar for dragrace til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Kan vurdere å utfordre deg til 0-100/0-200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Kan vurdere å utfordre deg til 0-100/0-200 hehehe...går du til 200km/t da? Monsteren stopper på rundt 200km/t... men vil tro det er unnagjort på under 10sekunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå