Springsteen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 jeg skal bare til hundre jeg og vil fortsatt tape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 jeg skal bare til hundre jeg og vil fortsatt tape ah... så du kjører 0-100 og jeg kjører 0-200km/t... det hadde vært litt interessant å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Du hadde nok forsvunnet ut av syne rimelig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OfOACVCOJsM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Må få ut med Ducatien det du ikke fikk ut med bimmeren øyvind? Må passe deg så du ikke ødelegger deg helt på sykkelen. Du resikerer jo at broren til må hjelpe deg en god stund fremover nå som han er ferdig urdannet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 2 hjul og masse gamp er farlig... Skal bli minst 28 før jeg kjøper sykkel jeg Daer det tryggere å gjøre som springsteen og kjøre bil som ser kjapp ut men ikke er fullt så livsfarlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 hehe...her er det ikke snakk om å få ut noe som helst Går an å ha det gøy med det meste uansett effekt egentlig, syntes t.o.m Vespaen kan være morsom å kjøre om man går inn for det Er nok uansett lurere å øve med en treig bil/sykkel enn en rask.. Ducatien er ingen turtallsmaskin og med en effekt på i overkant av 60hk så er det ikke imponerende i forhold til R-sykler. MEN, den har ganske rå kraft og bunndrag, blir som en sofistikert harley, bare mye lettere og raskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Herregud ja, den gamle TS50X'en min med full trim var jo dritmorsom. Trimma til å gå godt over hundre og drevet ned til rundt 90 for bedre aks. Måtte virkelig krangle med den ved start fra stillestående på 1.gir for å ikke dra på bakhjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Herregud ja, den gamle TS50X'en min med full trim var jo dritmorsom. Trimma til å gå godt over hundre og drevet ned til rundt 90 for bedre aks. Måtte virkelig krangle med den ved start fra stillestående på 1.gir for å ikke dra på bakhjulet Haha, hadde ts sjæl, som jordemopp 7,5 trim på å greier. Gikk som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Da var sommerdekkene på, og bilen klar for vår og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 "bypåske" på deg altså? Hva har den go-kartbana med saken å gjøre? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Nærmeste vi har til banekjøring i Bergen Satser på å farte litt rundt der denne sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Dagens stemningsbilde fra Bergen Edit: det var da fælt som det tapte seg i kvalitet når det ble lastet opp Er vel for å unngå skikkelige forum-stretchere Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 I rekken av uinteressante bilder jeg tar.. Sol i Bergen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå