Superbeetle Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Faste lakkemannen er meg det;P Her kan du regne priser fra koed! http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Tviler på at jæger selger alpina...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 jeg tenkte egentlig på den profesjonelle lakkmannen, men for all del, hvis du kommer med et godt anbud så slår jeg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Girkule til 2302.07 kroner... hehe det er ikke billig akkurat hehehe, vet ikke helt om det er verd det ... vi får se hva som kan ordnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Leenge siden det har skjedd noe stort, så på tide med en update.. siden sist er det montert m-kule med lys (pent å se på i mørket ), bestilt alpina interiørmatter, byttet termostat,pollenfilter(hjalp mye) og potte. Baklyktene har også fått seg en liten runde med lyktelakk, maskerte ryggelyset og slo meg løs med rødsprayen fornøyd med resultatet. ellers er det sikkert noe jeg har glemt.. men men.. idag kom sideskjørtene mine i posten, noe som da vil si at alpina-leppen går på frontfangeren i løpet av de nærmeste dagene, før front,bak og side blir kjørt til lakk (lite vann i bergen for tiden for oss som ikke har offentlig, dermed ingen vasking..skrekk og gru!) prøvemontering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 dagens nyhet: Skikkelig lakk er kjøpt inn og den vil bli lakket ordentlig en gang de neste 2 ukene, sammen med sideskjørtene og bakfangeren. I denne sammenheng; hadde det gjort seg med "lyktesenkere" på bilen min, tror selv den hadde fått et litt hissig utseende da.. Et annet spørsmål: hvite, sotete eller oransje blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Sotete blinklys, grå crystalclear baklykter og lyktesenkere... Koksgrå nyrer? Blir ikke helt orginal-look, men sammen med eks Alpina felgene så tror jeg det kunne blitt uvanlig, men ganske fint:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 ferdig lakkert og montert, veldig fornøyd.. nå skriker den bare etter nye felger noen som har noen 17 eller 18 tommere til salgs?( helst 17..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 ferdig lakkert og montert, veldig fornøyd.. nå skriker den bare etter nye felgernoen som har noen 17 eller 18 tommere til salgs?( helst 17..) Bilder??? Skulle tatt noen ordentlige bilder, ikke slike dårlige mobilbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Gi et hyl hvis du skal selge doppelspeiche-felgene da, trenger vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Før/ et par dager etter jeg kjøpte (var oransje blinkere): Nå: skal eventuelt skrike ut angående felgene ja, trenger de kanskje som vinterfelger selv.. OG ja jeg vet at den skriker ut etter nye felger, men lommeboken er rimelig tom en stund til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Det är lugnt, jeg har handlet Tøft med Alpina-fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 hehe... du trenger fortsatt bedre bilder! Før og etter bildene ser jo helt identisk ut...dvs andre felger da! Men jeg kan jo informere om, lakkerte fangere helt ned, m3 skjørt og alpinaleppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 uten kamera blir det ikke bedre bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 nytt kamera og fint vær er lik nye bilder flere kommer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 "nye" sommerfelger er dessuten kjøpt inn, 18'' m5 replica til den nette sum av 1250kr, som skal pusses litt opp i løpet av vinteren (mobilbilde ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå