Springsteen Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Liten update, Alpina interiørmatter er kommet inni,det ble noe helt annet enn to orginale og to biltame gummimatter nye doble eksos-tuter er sveiset på, og 16'' er blitt til vinterfelger. Alpina bakfangerinnsats blir kjøpt inn i løpet av desember. Ellers lite nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Tror du glemte bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Bare dårlige bilder i dag men får no et lite inntrykk iallefall, håper jeg. Som du ser, Vinter er noe dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Da er planene for våren klare.. - Soting av ruter. 35%?? - Dekk til sommerfelgene - Senk 60/40 - Armlen (bestilt) - Div. fiks av rust dukket opp i vinter - M-tech sidelister motorsport (bestilt) - Ny Alpina-girkule, til fordel for //M med lys?? - Ny type skilt, uten flagg Flere ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 60/40 altså? Du er redd jeg skal bli lavere enn deg... eller det blir jeg jo uansett Ang sidelistene, kjøp rieger sine. UTEN ///M logo.... Tror det blir finere. Ellers er de like M listene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 åhå, det tenkte jeg ikkje på.. vil jo helst ikke ha noe //M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiddy87 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Den Alpina leppen.. Hvor har du fått tak i den? Er den montert på den orginale frontfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Den Alpina leppen.. Hvor har du fått tak i den? Er den montert på den orginale frontfangeren? Den er skrudd og limt fast i org fangeren... Han fikk den av meg Jeg kjøpte den brukt her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Lite spennende bilder, men våren er kommet til Bergen!! på tide med sommerhjul straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Fine bilder Min liste over vårplaner ser ut til å være i boks.. Men er utvidet(som vanlig) mens dine planer later til å fortsatt være på papiret... *ert ert* Må forte deg å bestille dekk og diverse før du skal råne i Granvin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 en eller to ting blir nok krysset av listen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 du kan jo hjelpe meg å fullføre min liste da, når din er ferdig blir vårpuss hele neste helg, nå til helgen.. så blir den klar til råning i indre hardanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Armlen og m-tech sidelister med motorsport emblemene(fra GT) er på vei fra våre gode venner i danmark.. gleder meg til pakken kommer, håper på den før vårpuss, men er kanskje mye å håpe på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Kanskje kanskje:) Tror jeg bestilte noe en mandagskveld og fikk det på fredagen...Vet ikke om tnt leverer lørdager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 hey hey større potter på denne bilen, puttet fanten i disse også eller? haha.. fin bil veldig orginal på en uorginal måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå