Springsteen Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Så veldig høy ut i hjulbuen på disse men men, får se hva jeg kan gjøre med den saken Venter fortsatt på bakfanger-innsatsen, da det har vært ferietid God sommer alle sammen! Kjør forsiktig og stell fint med bilene deres før høsten kommer Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Var nok der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Flott bil du har! Helt riktig "look", spesielt med oransje blinkers! Synd det er kun 316, men men, litt svinn må man regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Hehe, takk! Ja, litt svinn må man regne med Klarer seg fint til mitt bruk, selv om det en gang i blant frister med litt mer futt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 ble det no alpina innsats på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 ble det no alpina innsats på deg da? Ja, men tror den krasjet litt med eksosen.. Bestilt scorpion nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Den ligger her ja, krasjet med eksosen ja, så nå blir det vel gjerne ny potte på meg. Bestilt har jeg ikke enda nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 man tilpasser eksosen etter innsatsen da... bare se å få kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Ikke helt tiltak i meg for øyeblikket, men får se litt hvilke tilpasninger jeg kan gjøre, må jo nesten ha nye deler på bilen når en først har kjøpt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 slå til broderen som har satt på gjeller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Nesj, det får du gjøre selv. Vi kjører vidt forskjellig stil på bilene, noe som har vært planen hele veien. De er ikke så gale når man er vant til dem. Nå må du ikke være så firkantet som mange andre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 slå til broderen som har satt på gjeller! Du, gå og spam en annen post... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 haha... joa, hadde de vært fine, så ja...men alt for tette og plastaktige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 haha... joa, hadde de vært fine, så ja...men alt for tette og plastaktige... gjellene? Tsk.. de er ikke tettere enn de skal være og er ikke lagd i plast..TENK Men du... når kommer eksosen? Ikke du, men han som egentlig har denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Ja han som egentlig har denne tråden har fått ødelagt "overaskelsen" sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå