tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ok.. d er 4-dørs... men har sett at noen har bilder på selve tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 da driver jeg å laster opp bilde.. skal fikkse web url med en gang d er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Pen bil du har Men går rørene til påtta under bakakslingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja jeg tror d.. husker ikke helt.. men må modde litt på effektanlegge for d tar en del nedi. skal ha bedre lyd også.. så har lyst på grenrør... noen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 mitt tar også nedi :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 si fra viss du finner ut en plan angående eksosanlegge da.. bilen blir snart senket å da må jeg fikse d til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Så det går under bakakslingen bak? Dem som har hatt bilen før meg har mekka noe jallagreier med eksosen. Må ta å se på det en dag. For rørene som går inn på den bakerste potta er det laveste punktet på bilen og det skraper. :/ EDIT: Min er senka 20mm ifølge vognkortet. jamexgreier. vil ha den stivere og har vurdert 60/40, men da må jeg få årdnet med eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 oki.. ja lurer på å sveise noe sjøl.. er ikke sikker.. ja bilen min blir senket 80/55.. så jeg på gjør noe snart.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Men er det andre med e30 her som har effektpotte som har rørene under bakakslingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 røra går altid under traversen på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 stilig prosjekt, gleder meg til å se senkinga, stakkars bunnpanne sier bare jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 ja d får bli litt mekking med den eksosen.. men stikker på sjøen enten på mandag lr de nermeste dagene.. så blir vekke i 3-4 uker. leverte inn felgene mine i sta. så de er ferdig lakka til jeg kommer hjem de kommer til å ligne noe alla dette, men litt kraftigere gull farge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 deilie felger!! VIL HA! sikkert ikke billige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 betalte 1500,- for de med en kompis.. lakeringen kommer på rundt 1500-2000,- nye ytteringer på ebay(4stk).. ca 320 EUR ink frakt.. må jo ha dekk også.. blir sikkert rundt 2-2500,- så trenger jeg nye bbs merker i senter.. ca 50 EUR på ebay. å fikk tak i 120stk nye skruer på ebay for 5 EUR hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå