tronne Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 ja vet d kommer til å bli en bunnpanne "killer" men skal lage en aluplate under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 da var delene til felga komt.. pluss senkesette;) alt skal på før helga:P da kommer d masse bilder;) er spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 jeg vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 hei.. beklager for dårlig respons. er på sjøen så har ikke fått internett før nå. kommer til å legge ut et par bilder som jeg har på mobilen i kveld. bilen skal selges:( har komt inn på skole.. *sukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Nice! Men den har vel ikke senkesettet på enda? så høy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Fet e30! Hvor bor du i ålesund da, på en øy eller??? Har aldri sett den her i området før.. Og hvem var det som lakkerete felgene dine da(ble rå najs!), har tenkt å gjøre det selv.. send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 er ikke intrisert og selge bare felga vel? hehe. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronne Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 kommer fra sula.. nei tenker jeg selger alt komplett.. må skje ganse raskt. er en i fra langevågen som gjor d. han jobber på ødegård:) tror d ble 7 lag med lakk i diverse:P ble pent ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå