Bimmerhansen Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hei noen som kjøpt lykter og diverse fra koed,dk??? Hvor mye blir det ca i tillegg til prisen, tenker på-mvh-toll-frakt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hvis jeg gjør et søk på "Koed" får jeg 2933 svar fra databasen... Koed er nok et av de emnene som i det siste året er mest diskutert her inne. Prøv deg evt. frem her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 koed lønner seg hvis du skal handle mye deler, handla sjøl for 10 lapper der nylig, moms kom på 4000 kr, men tør ikkje tenke på hvor mange lapper det hadde kommet på hvis jeg skulle kjøpt alle delene her i norge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå