Harald Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Lurer på hvor jeg får tak i øyelokk til min 98 modell 520 iA. Noen som vet???
Maestro Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 www.gsbildeler.no Men øyelokk på en såpass stilfull bil som e39? vel vel, smaken er som baken...
Harald Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Ja er ikke sikker, men såg en slik bil med sånne øyelokk o jeg synes de var ganske tøft... Men men. Kanskje jeg skal droppe det. Får se.
Fredrik Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Glem øyelokk til nyere biler enn E36... det ser bare dumt ut...
vetu03 Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Her er jo et bilde av en bil på forumet med dette... http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php
TJ Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Personlig synes jeg øyelokk til E39 er ganske tøft jeg. Vel og merke IKKE øyelokk med Hamann-look osv. Kun en diskret list øverst lakkert i bilens farge. Synes det gir angeleyes'ene et litt mer "sint" uttrykk. Men smaken er som baken, og det må selvfølgelig passe til helheten av bilen. Ikke alle som kler øyelokk heller...
bjalle Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Du ødelegger hele utseendet på e39 med øyelokk,vær så snill å ikke sett det på,er like jævlig som lexus lykter på e36,hvordan kan noen finne på å sette no så stygt på en bmw.
Boss Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Du ødelegger hele utseendet på e39 med øyelokk,vær så snill å ikke sett det på,er like jævlig som lexus lykter på e36,hvordan kan noen finne på å sette no så stygt på en bmw. Helt enig her
efjeldse Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 gjør det du selv syns er fint, ikke hør på alle andre Da blir alle biler like etterhvert
Kenneth520IA Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Jeg synes øyelokk på E39 er ganske fint. Blir litt sint i utrykket. Skal montere dette på min når jeg får de nye lyktene på. Men som sagt tidligere her: Smaken er som baken.
Eirik3 Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Mmmmh...car tattoo.... Øyelokk på E39 gjør at den ser sløv ut...men det er nå engang din bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå