sondre Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Når jeg kjører på ujevn vei (dvs. alle veier i Norge...) hares det ut som om førerdøren er løs, det skrangler noe inn i helv.... - føles det som i hvertfall. Har fått tips om at det kan være listen på døren som kan være løs - jeg tror det er snakk om del nr. 8 på dette bildet Bilde fra GS Det er tre stk som dukker opp med nr. 8 hvem skal jeg ha? - trenger jeg noe mer, klips (10)? 08 51217010171 TAETNINGSLIST F DOERRAR/TAKRAM FRAM V. 475.60 08 51210402746 Dørpakning E-39 (Takrenne) 487.20 08 51210402745 Dørpakning E-39 (Takrenne) 487.20 Er det enkelt å bytte selv uten å ødelgge noe? "Det er en grunn til at jeg ikke er bilmekaniker..."
efjeldse Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 det kan fort være bare noen ødelagte klips på dørtrekket også da.. da knirker og skrangler det.. De er enkle å bytte selv, bare ta av dørtrekket, bytt ut klips, og sett på igjen
sondre Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Det er også en mulighet ja... Når jeg dytter på listen ytterst, på toppen av døren (filt lignende) så sitter den ikke fast. Skal den være sånn eller er det en indikasjon på at det er listen som må byttes? Hvordan får jeg eventuelt av dørtrekket?
TJ Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Litt usikker på hva du mener nå, men listen på toppen av døren er hvertfall ikke løs på bilen min, hvis det er den filt-listen du mener. Det kan også være listene ved siderutene som lager litt skranglelyd. Det finner du fort ut ved å kjøre ruten noen mm ned slik at den ikke ligger helt inntil i overkant. Dørtrekket er festet i klips, så de er bare å ta rett ut.
sondre Skrevet April 2, 2007 Forfatter Skrevet April 2, 2007 Tks. skal sjekke så fort jeg har mulighet, ja det er filt listen.
efjeldse Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 ... skal du ta av dørtrekket må du løsne låsepinnen, dekselet bak dørhåndtak, evt brytere og vindussveiv... på e36 er det iallefall også et par skruer midt på dørtrekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå